lauantai 16. lokakuuta 2010

Pinkkia pikkuveljelle

Tänään sitten valmistui tälläiset sukat.
Pinkit keltasilla raidoilla.
Ja kuten otsikosta huomaa ovat siis pikkuveljelleini 10v.
Valitsi itse värin ja halusi pinkit. :)
Mikäs siinä, sopii minulle.
Jämälangoista joita jäi 60g, niin voi sitten vaikka tehdä jotain itselle. :) Malli: Perussukka 44s
Puikot: 3,5
Lanka: 7veikka
Menekki: 85g
Ihan kivat näistä tuli.
Ehkä jopa hiukan isot, mutta ei kuulemma haitannut vaikka tarjouduin purkamaan terää ja pienentämään.
Sitten pitäisi vielä jossian vaiheessa tehdä veikalle pipo. :)
Syyssupistelutilanne: +650g/-990g eli 340g
Melkein kilon kuluttanu, mut yli puol kiloo uuttaki... : S
Mukavaa viikonloppua!:)

3 kommenttia:

Hepsi kirjoitti...

Pirtsakat sukat! Meilläkin poika on on halunnut vaaleanpunaiset sukat! =)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Oletpa saanut hyvät sukat aikaiseksi.

Huopatossunen kirjoitti...

Pirteät sukat :). Meilläkin pojat osaavat välillä yllättää värivalinnoillaan, mutta pinkki on yhä vielä inhokkilistan kärjessä :D: