maanantai 11. lokakuuta 2010

Hyväntekeväisyytä

Nyt olen Sukkasadon aikana tehnyt 5 paria sukkia Kristan sukkakeräykseen.
Yhteensä 6, kun yhdet olen tehnyt aikasemmin. = )
Tossa koko sato.
Isommat lilat,pinkit ja keltaset on 7veikkaa, muut Nallee. Kaikkia näistä en ole esitellyt blogissani.
Tässä nämä kaks uusinta.

Malli: ihan perussukka, 28s
Puikot:
Lanka: 7 veikka
Menekki: 25g

Malli: perussukka, 32s
Puikot:
Lanka: 7veikka
Menekki: 30g


Malli: Perussukka, 36s? Päällä mallineuletta
Puikot:3
Lanka: Novita Nalle
Menekki: 25g


Tänään lähti sukkapaketti postiin.


Lisänä tein tän kukan, liittyen Neulomon toiveketjuun.



Malli: Virkkaus-vanha konsti, uudet mallit kukka 9.
Koukku: 4mm
Lanka: Novita Tennessee
Menekki: 10g


Tällaasia tällä kertaa.

Moro!

Syyssupistelutilanne: +650g/-905g eli -255g






2 kommenttia:

*Elluska* kirjoitti...

Ootpas paljon tehny sukkia!

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpa söpöjä neuleita.