maanantai 1. marraskuuta 2010

Söpis sukat ja nauhat kenkiin ;)

Eilen illalla valmistui yhdet sukat vielä Sukkasatoon.
Nyt ne on sitten Perunalaariin korkattu ;)
Kyllähän näistä kivat tuli! :)


Malli: Novita Syksy 2010 mallinroa. en muista
Lanka: Novita 7veljestä
Puikot: 3½
Menekki: 105g
Vielä ei näitä ole Syyssupisteluihin laitettu... ;)
Vielä ehtii...

Uudet kengät sain lauantaina ja uudet nauhat piti saada.
Helposti valmistui ketjusilmukoilla!
Morjentes! ;)




7 kommenttia:

MariL kirjoitti...

Ihanat sukat ja hauskat kengännauhat! :)

Huopatossunen kirjoitti...

Sievät pitsisukat :). Kengistä tuli heti uniikit kun teit niihin itse nauhat.

Paula kirjoitti...

Nätit sukat sekä malliltaan, että väriltään. Virkatut nauhat hauska yksityiskohta ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hienot sukat. Itse teen samanlaisia, valkoisina vain. Kyllä nuo turkoosina taitavat olla nätimmät :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpa nätit sukat ja persoonalliset kengät.

Maila kirjoitti...

Onpas kivannäköiset sukat. Pirtsakka värikin syksyn harmauteen. Meilläki 11v ja 13v likat neuloo koko ajan, eiks ooki hauska harrastus?:)

Roina kirjoitti...

Kiitos oikein paljon kaikille kommenteista!
Ja tämähän on mahtava harrastus! :)