Eilen illalla valmistui yhdet sukat vielä Sukkasatoon.
Nyt ne on sitten Perunalaariin korkattu ;)
Kyllähän näistä kivat tuli! :)


Malli: Novita Syksy 2010 mallinroa. en muista
Lanka: Novita 7veljestä
Puikot: 3½
Menekki: 105g
Vielä ei näitä ole Syyssupisteluihin laitettu... ;)
Vielä ehtii...

Uudet kengät sain lauantaina ja uudet nauhat piti saada.
Helposti valmistui ketjusilmukoilla!
Morjentes! ;)
7 kommenttia:
Ihanat sukat ja hauskat kengännauhat! :)
Sievät pitsisukat :). Kengistä tuli heti uniikit kun teit niihin itse nauhat.
Nätit sukat sekä malliltaan, että väriltään. Virkatut nauhat hauska yksityiskohta ;)
Hienot sukat. Itse teen samanlaisia, valkoisina vain. Kyllä nuo turkoosina taitavat olla nätimmät :)
Onpa nätit sukat ja persoonalliset kengät.
Onpas kivannäköiset sukat. Pirtsakka värikin syksyn harmauteen. Meilläki 11v ja 13v likat neuloo koko ajan, eiks ooki hauska harrastus?:)
Kiitos oikein paljon kaikille kommenteista!
Ja tämähän on mahtava harrastus! :)
Lähetä kommentti