Niin entäs omat ostokseni?? Kerä tätä unelma-Isoveikkaa!!! Siis petroolin väristä. Sitä ei ollut montaa kerää jäljellä! Puntaroin luumun, syklaamin ja tämän välillä ja tämä voittin. Maksoi siis 3.50.
Ja sitten tuo Kevään värikartassa ollut turkoosi Rose Mohair. Maksoi 2e. kun oli poistossa. En vielä oikein tiedä mitä näistä teen, mutta Rosesta varmaankin se Syjsy Novitan pipo.
Uudet Purot ovat myös aika namuja. Ajattelin tehdä niistä sellaisia Noro huiveja. Ja boleron. Siten myös jos kayttäisi Isoveikkaa ja Puroa ja tekis sellaisen tylsemmän Noro-huivin!Nyt pitäisi jatkaa sitä Annis-huivin suomennosta...
Mukavaa alkannutta viikkoa!
2 kommenttia:
Sininen syksy tulossa :D. Minulla on menossa lankojen poisto ja laitoin tuonne Neulomoonkin muutamia poisannettavia lankoja (Langat maailmalle). Kurkkaa :).
Kyllä vain kurkkaan!!! Haha!! = P
Lähetä kommentti