maanantai 26. heinäkuuta 2010

Sinistä

Eilen tuli tuolla Robbarissa piipahdettua. Äitin piti mennä laatikoita ostamaan, niin menin mukaan että pääsisin uusia lankoja hiplailemaan! = P Olisin itseasiassa luullut että tuo Crystal olisi ollut pehmeäpää mitä oli. Ja Softy oli kyllä unelma pehmeää!!!

Niin entäs omat ostokseni?? Kerä tätä unelma-Isoveikkaa!!! Siis petroolin väristä. Sitä ei ollut montaa kerää jäljellä! Puntaroin luumun, syklaamin ja tämän välillä ja tämä voittin. Maksoi siis 3.50.
Ja sitten tuo Kevään värikartassa ollut turkoosi Rose Mohair. Maksoi 2e. kun oli poistossa. En vielä oikein tiedä mitä näistä teen, mutta Rosesta varmaankin se Syjsy Novitan pipo. Uudet Purot ovat myös aika namuja. Ajattelin tehdä niistä sellaisia Noro huiveja. Ja boleron. Siten myös jos kayttäisi Isoveikkaa ja Puroa ja tekis sellaisen tylsemmän Noro-huivin!

Nyt pitäisi jatkaa sitä Annis-huivin suomennosta...

Mukavaa alkannutta viikkoa!

2 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Sininen syksy tulossa :D. Minulla on menossa lankojen poisto ja laitoin tuonne Neulomoonkin muutamia poisannettavia lankoja (Langat maailmalle). Kurkkaa :).

Roina kirjoitti...

Kyllä vain kurkkaan!!! Haha!! = P