On tullut ihan kivasti ommeltua = ) 4 käsityöpussukkaa, joku tollainen laukun tapainen säilytysjutska, 2pehmolelun makuupussia( x D ) ja tollaisen iltapuvun Lilli-pehmolle.

Sitten kanssa aloitin jo viime viikolla puunappeja. Torstainako lakkasin sitten. Kivoja ovat. Lisää aion vielä kesän aikana tehdä = )
neulomon Ertzulta sain myös 2 kerää ihanaa Fabelia! Näistä tulee mitäs muutakaan kun SUKAT!!!

Ihastuin myös
Annis-huiviin!! Viikonloppuna teen itselleni suomennoksen!
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
2 kommenttia:
Kyllä sinun käsityötaitosi ovat monipuoliset, ei voi kuin ihailla :) Fabel on kivaa sukkalankaa, minulla on juuri Jaywalkerit Fabelista puikoilla.
Kiitos Huopatossunen!!! Mietinkin että inkälaiset sukat tosta Fabelista teen. Ehdit varmaan saada ne omasi valmiiksi ennenkuin ehdin omani aloittaa, niin voin kattoa miellyttävätkö! = )
Lähetä kommentti