No, mutta tässä kuitenkin Nennylle(pikkuveljen pehmolelulle) tekemäni panta.

Malli: pantaosa omasta päästä, kukka kirjasta
201 pientä ja suurta ideaa virkkaustöihin
Lanka: Scoller+Sthal Mandy(turkoosi) ja Novita Flip Flop(liila)
Koukku: 10mm
Langanmenekki: 8g (Mandy 6g, Flip Flop 2g)
Oli tosi nopea ja helppo tehdä. = )
Malli: omasta päästä
Lanka: SandesGarn Kitten Mohair
Puikot: bambuiset sukkapuikot 4mm
Langanmenekki: 4g
Loin 48s ja alareunassa 2o, 2n-joustinta, korva-aukot, kierreneuletta ja i-cord.
Tiskikukkasen tein. Aloitin perjantai-iltana ja lauantaina sain valmiiksi. Kiva malli.
Malli: Tiskikukka Ameriikan malliin
Lanka: Mayflower Cotton 8

Malli: Tiskikukka Ameriikan malliin
Lanka: Mayflower Cotton 8
Puikot: 2 sbambusukkapuikkoa 3mm
Langanmenekki: 20g
Tänään onkin jo ollut vähän viileämpää, mikä ihan hyvä mielestäni. = )
Mukavaa kesän jatkoa!!

2 kommenttia:
Ihania pehmolelujen vaatteita :) Tuo tiskikukka on kiva malli, täytyy kokeilla joskus.
Kiitos! Kannattaa ehdottomasti kokeilla, se on tosi helppo. =)
Lähetä kommentti