sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Pikkuprojekteja

Nyt oon vaa jumittunu tälläsiin pieniin juttuihin... Noh, ehkä nyt aloitan taas jotain isompaa tai siis jatkan. Puro Batik-toppin takakappale pitäis tehä, koska etukappaleessa meni vähän maku, kun siit tuli liian iso...
No, mutta tässä kuitenkin Nennylle(pikkuveljen pehmolelulle) tekemäni panta.
Malli: pantaosa omasta päästä, kukka kirjasta
201 pientä ja suurta ideaa virkkaustöihin
Lanka: Scoller+Sthal Mandy(turkoosi) ja Novita Flip Flop(liila)
Koukku: 10mm
Langanmenekki: 8g (Mandy 6g, Flip Flop 2g)
Oli tosi nopea ja helppo tehdä. = )
Omalle Ludda pehmolelulle tein tälläisen solmupipan.
Malli: omasta päästä
Lanka: SandesGarn Kitten Mohair
Puikot: bambuiset sukkapuikot 4mm
Langanmenekki: 4g
Loin 48s ja alareunassa 2o, 2n-joustinta, korva-aukot, kierreneuletta ja i-cord.
Tiskikukkasen tein. Aloitin perjantai-iltana ja lauantaina sain valmiiksi. Kiva malli.
Malli: Tiskikukka Ameriikan malliin
Lanka: Mayflower Cotton 8
Puikot: 2 sbambusukkapuikkoa 3mm
Langanmenekki: 20g
Tänään onkin jo ollut vähän viileämpää, mikä ihan hyvä mielestäni. = )
Mukavaa kesän jatkoa!!

2 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Ihania pehmolelujen vaatteita :) Tuo tiskikukka on kiva malli, täytyy kokeilla joskus.

Roina kirjoitti...

Kiitos! Kannattaa ehdottomasti kokeilla, se on tosi helppo. =)