Tein kuitenkin nopeaa tunnistamista varten kaveruksille Marjaretkestä-huivit. Toisen Mustikasta ja toisen Puolukasta. Mallineuleena(ei näy kuvassa) käytin Noita Syksy-lehden valkoisissa pitsisukissa ollutta neuletta.

Ninnillä Mustikka huivi ja Ullalla Puolukasta.
Mukavaa sunnuntain jatkoa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti