sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Ullan ja Ninnin huivit Ü

Novitan Sukklankavaihdossa sain Vihervaarannelilta paketissa pöllöpehmolelun! Minulla sattui olemaan 'samanlainen' jo kotona. Mutta nämähän on oikeasti ihan eri näköiset!!
Tein kuitenkin nopeaa tunnistamista varten kaveruksille Marjaretkestä-huivit. Toisen Mustikasta ja toisen Puolukasta. Mallineuleena(ei näy kuvassa) käytin Noita Syksy-lehden valkoisissa pitsisukissa ollutta neuletta.
Ninnillä Mustikka huivi ja Ullalla Puolukasta.
Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Ei kommentteja: