Nyt tällä viikolla on ollut vähän viileämpää, kuin viime viikkoina. Eilen oli jossain vaiheessa melkein kylmä! Uitiin silti kerran eilen. Levää oli ollut sunnuntaina, mutta nyt ei ole enää näkynyt. Onneksi.
Mökkineuleena on äitille Syksy Novian Tico pitsisukat Sandnes Mini Paletista. Varren saan tänään valmiiksi. Sitten myö mukana Puro Batik-toppi, mutta sitä tuskin ehdin tehdä. Piti myös ottaa mukaan eräs virkkaustyö, mutta lankoja pakkaillessa kadotin koukun ja en ehtinyt jäädä etsimään. Tänään kuitenkin menossa kaupunkii., ehkä löydän sen... = P
Ravelrystä olen löytänyt muutaman kivan ohjeen ja ne suomennellut. Ensin One Row Handspun Scarf(rav. link), sitten Scrunchable Scarf (rav.link) ja My So Called Scarf (rav. link). Kaikki ovat aivan ihania ja toivoisin että saisin ne tehtyä, koska yleensä en saa huiveja ikinä valmiiksi...
tännään suomentelin wurm- pipon ohjeen myös. Lisäksi löysin tämän aivan ihanan Sydänjuuret- sukkaohejeen(Sokkopollo). Aivan ihana ohje, pakko tehdä!!
Nyt toivottelen teille hyvää viikon jatkoa!!
Ja ainiin. Nyt olen vähän saanut ommeltua. Esittelen ne siten viikonloppuna, jolloin olen saanut sukatkin toivottavasti valmiiksi! =)
Niin ja vielä jotain unohtui. Eilen vai oliko se maanantaina lisäsin itselleni tuon KnitMeterin! Siihen lisäsin kaikki tämän kuukauden valmiiksi saadut neuleet ja nyt aina jatkan. Ravelrystä on aina hyvä katsoa ne metrimäärät. Ja 800m tässä kuukaudessa jo! Aika hyvin. Jos laittaisi joka kuukaudelle tavoitteeksi 1km! Kauhean kuuloinen luku. = P
2 kommenttia:
Oletpas taas ehtinyt tehdä vaikka mitä! Itellä on taas työt alkaneet haitata vapaa-aikaa ja tuntuu ettei mitään saa aikaseks neulerintamalla.
Toi Wurm- pipo Ravelryssa oli aika hieno, vois tehä itekkii...Kiitti vaan vinkistä ;)
Melkoista vauhtia työsi etenevät :0 Täällä ansio- ja pihatyöt haittaavat kovasti käsitöiden tekoa :D
Lähetä kommentti