sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Se on loma nyt!

Eilen se sitten loppu, koulu siis...
Nyt on loma!  
Keskiarvo nousi huimasti 8,25:een! Ja sain teknisistä töistä stipendin ;o


Nelli 3.6
Nelli-neiti on meillä nyt hoidossa! :) Tuli perjantaina ja lähtee tänään :(



Hame
Helatorstaina kävin ompelemassa tämän viime sunnuntaina alotetun hameen loppuun! 
Kangas on Eurokankaan tavallista pallokousi puuvillaa(hintaa 7,9€/metri) eli aika halvaksi tuli tämä hame!
Eilen se oli minulla päättäjäisissä koulussa!
Tykkään!


KYH2011#3- lähtötilanne
KYH#3:n aloitustilanne oli tämä!
KYH#4 valmistui kröhöm.. tuota 15minuutissa ;D Sen esittelen sitten ensi postauksessa :)
Huivi on edistynyt viime kuvasta ihan kivasti! Siitä tulee NIIIIIIN ihana!
Oilin lelu nooh... tuota, kyllä mä sen valmiiksi saan ennen Oilin hakemista.. Pesukoneeseen täytyisi vielä ehtiä sitten heittää! :)

Vilkaiskaa muuten Wandoriksen etusivua!!
(Etusivu muuttuu aika usein, mutta vähän aikaa on tuo näkemisen arvoinen juttu tuossa, sai ainakin mun hymyn huulille! ;)  )

Mukavaa alkanutta kesäkuuta! :)

8 kommenttia:

Drucilla kirjoitti...

Siellähän se Oili hienosti poseeraa. :) Aurinkoista kesälomaa!

seijap kirjoitti...

Oikein hyvää lomaa sinulle. Ihana kuva Oilista ;-). Minä aloitran loman torstaina pääsykokeiden jälkeen. Kyllä jo sitä odotankin.

Raitalammas kirjoitti...

Mullakin alkoi loma ja nukuinkin tänään pitkään. Hienoa, että onnistuit korottamaan keskiarvoa ja Oili on SÖPÖ!

Huopatossunen kirjoitti...

Hyvää lomaa :). Nelli on kyllä ihan huippuhieno bokseri ja kyllä siitä Oilistakin sitten vielä koira tulee, vaikkaa kärsivällisyyttä se vaatii (ja n. 10 vuotta aikaa) ;)

Lila kirjoitti...

Mukavaa lomaa sinulle:)

tiinaniit kirjoitti...

Hauskaa lomaa! Alkulomalla tuskin on tekemisestä puutetta, kun kyhäilyt ja kaikki :>

Roina kirjoitti...

Drucilla: Aivan :) Malttamattomana odotetaan, että päästään hakemaan! Kiitos :)
seijap: Kiitos, viimeinen kouluviikko oli kyllä aika tuskainen, kun odotti vaan loman alkua! :)
Lammas: Minä en vaan oikein osaa nukkua pitkään.. Herään lomallakin samaan aikaan kuin arkena :D Onpahan aikaa neuloa! :D
Huopatossunen: Niin on! Mielestäni on hyvä, kun on esimerkki, että kärsivällisellä koulutuksella voi saada niin upean koiran itselleen! Remu taas on esimerkki sille, että jos ei ihan ehdi kunnolla kouluttaa ja koira joutuu pienestä asti olemaan yksin saa aika villin ja tottelemattoman koiran( Remu kyllä muuten on luonteeltaan todella kiltti). Vaikka osaa se Nellikin riehua! Lauantaina kun oli niin innoissaan leikistä, niin hyppäsi sängylle :D Katseli siinä vaan ,että ''heitäs nyt se pallo!'' :D
Lila: Kiitos :)
tiinaniit: Aivan aivan! Minäkin täällä pohdin miten selviäisin tästä kaikesta kunnialla! :D

Tintti kirjoitti...

Onnittelut hyvästä todistuksesta ja stipendistä!

Siitähän ne KYHäilytkin lähtevät liikkeelle...