Toinen osa tulee nyt! Tittiririiiiii! :D
Ensin kipaisen tarkistamaan, että mihin viimeeksi siis jäätiinkään! :D
Tässä osassa on enemmän tämmöistä turhanpäiväistä löpinää, kuvailtu lankoja ihan huvikseen vaan.. :D
Tämä tempaus olisi TÄYSIN epäonnistunut, jos Roina ei neuloisi koko tempauksessa mitään Fabelista! Eli ei tämä tempaus ihan totaallisesti tule siis epäonnistumaan, koska ainakin 3 työtä (tämän hetkisen suunnitelman mukaan) aion neuloa Fabelista! Vasemman alareunan Guancamolet(kirjoitetaankohan noin) meinaan käyttää Monkey-sukkiin! Idean näihin sain, kun Mumma neuloi saman mallin samasta väristä ja ne olivat mielestäni huippuihanat! Siitä se ajatus sitten lähti ;D
Oikena reunan Fabel tulee pikkuveljen joululahja sukkiin.. Ne saatan tehdä toe-upina, lankaa vain 1 kerä, mutta minulla on kyllä mahdollisuus saada sitä toinen kunhan pyydän :)
Mallia tälle langalle en tiedä.. Ei ehkä ihan ihan perussukka, vaan jotain kivaa siinä saisi olla.. Tämä malli olisi aika yksinkertainen, jollain jujulla, mutta tuo olemat kuvio hukkuisi kyllä aikalailla tuonne sekaan.. Saattaa olla, että koitan kehitellä itse jonkinlaisen mallikuvion näihin ;)
Violeteista Fabeleista tulee sitten Hederat..
Nuo muut ovat sitten kuvausrekvisiittaa.. Mutta hätäpaniikin iskiessä, nekin voivat päästä puikoille ;D
Juu Juu, omistan mä (vähän) muutakin sukkalankaa, kuin vain Fabelia. Tässä niitä!
Anysta ei tule sukat vaan, kaksinkertaisella langalla Saroyan-huivi, tähän sain idean Tintin kauniista versiosta! Olen kauhea matkija tässä tempauksessa :D Mummalta varastettu sukkaidea, Tintiltä huivi! Ja nämä molemmat siis vielä saman värisinä!
Violetti Regia Hand-dye Effect on myös KYH lankaa josta tulee KYH#25 ja KyJy#2 eli Kesävoi-sukat! Työ nimeksi tulee sitten varmaan jotain tyyliä Syysmargariini ;D Syksyisen väriset, margariini on vaan tälläinen ''hehheh, mua väsyttää''-juttu, sori, mua väsyttää jo pikkasen ;D
Violeteista Ticoistakaan ei tule sukkia, vaan La La's Simple Shawl, nämä apinoitu tästä ja tästä Drucillan huivista! Tällä kertaa en ole totaali apina, vaan käytän eri väriä! ;o Violettia minulla on yhteensä vähän vajaa 200g, turkoosia 200g, pinkkikirjavaa pitäisi vielä saada ;D
Muut vähän niinkuin rekvisiittana taas.. Hätäpaniikki apuja nekin! :D
Tämä kuva menee vaan lankojen esittelyksi :D
Yläreunan Kukkakedon ja sen vieressä olevan Colorin(sukan alku purettu) meinaan käyttää tempauksessa.. Lahjasukkia niistä tulee! Colorista tulee nämä, Kukkakedolle minulla on omassa päässä pieni suunnitelma..
Muu Nalle varasto änki kuvaan, vaikka koitinkin estää :(
Tittididii! Tässä minun vironvilla varasto!Ignoroikaa tuo Kukkaketo! Näistä varmasti käyttöön pääsee tuo alareunan vihreä-sininen kerä(sisällä on violettia), josta tulee KyJy#1 Traveling Woma-huivi, kuten edellinen postaus kertoo! ;D
Muille ei ole vielä varmaa käyttöä, mutta tuo kelta-oranssi saattaa päästä Gingko-huiviksi, mutta sitä mallia varten minulla on kyllä toinenkin suunnitelma..
Katsotaan mitä tuleman pitää noiden muiden kohdalla ;)
Näille ihanaisille tarvisin vielä mallin, haluaisin neuloa niistä jotain KyJyssä, mutta mallia on hirmu vaikea keksiä!
Niistä tulisi kyllä ihana Shetland Triangle(että vink vink vaan, itken edelleen sen ohjeen perään!!!!!!!!), mutta olis mulla hätävarana muutama muukin mahdollinen ohje! ;D
Muutaman kuvan jätän pois, koska niitten suunnitelmatkin olen aikalailla hylännyt.. Ja en jaksa alkaa seputtamaan niistä mitään!
Lankojen kuvaus- ja pengonta session jälkeen näytti lattialla tältä! Silloin ajattelin kyllä, että hui kamala, näitä on liikaa! Tänk Gaad KyJy, ehkä tämä auttaa vähentämään niitä( ja tuossa ei siis ole läheskään kaikki!)! Päätänpä nyt alkaa oikeasti ainakin syksyyn asti lakkoilemaan, KyJyn loppuun on mahdotonta tavoitella, mutta koitan olla ostamatta mitään! :) Yhtä isompaa lähiaikoina tapahtuvaa ja pikku poikkeuksia lukuunottamatta!
Öh.. Ensi postauksessa KYHin aloitussession lopputunnelmia.. KyJyn aloitusfiiliksiä(?).. Muutaman valmistuneen hehkutusta, Oilista puhetta... Nämäkin ideat joudun jakamaan varmaan sitten..
Siitä tulikin mieleen.. Suunnittelin tänään aloittavani 2-3 KYHiä, mutta aloituksia tuli NOLLA! :< Nooh! Huomenna tsemp tsemp tsempit sitten :D
Huomenna on myös Oilin 2kk synttärit ;D
Öitä ja mukavaa loppu viikkoa! :)






12 kommenttia:
Hyvältä näyttää suunnitelmasi:) Minä leväytän lankani vasta juhannuksen jälkeen tuohon lattialle:D Eli juhannuksen ajan vielä ihan kYHäilen vasta sen jälkeen alan myös Kyjyillä;)
Onnittelut Oilille, rapsutuksia myös:)
Mukavaa juhannusta!
Ihana lankasekamelska! :D Ja tuossa oli vielä suht vähän lankaa, älä murehdi. Kunhan pääset 20kg:n tuolle puolen... Niin ja apinoi ihan vapaasti, mua ei haittaa ollenkaan! :) Sulla riittää tekemistä, kun katsoo tuota sun keskeneräisten palkkia. Ja KYJYt siitä taitaa vielä puuttua? Huh. Lankaisaa juhannusta!
Kyllä sinulla on paljon ihania lankoja! Nuo yksiväriset Fabelit on muuten kivoja, minä olen ostanut tähän mennessä vain noita kirjavia, täytyypä laittaa listalle nuo yksiväriset...tosin olen langanostolakossa mutta aika näennäisessä sellaisessa ;) Hyvää juhannusta ja kohtahan se KyJy jo alkaa!
Hyvää juhannusta! Ja onnittelut Oilille :-)
Lila: Aika sekavat nuo suunnitelmani kyllä on.. Järjestyksestä ei ole tietoakaan! :o #1 ja #2 tiedän, muista ei mitään hajua! :) Minä otan alkuun hitaamman aloitustahdin niin saan KYHejä alta pois.. :)
Drucilla: Onhan se aika pieni muitten varastoihin verrattuna, mutta uhkaavasti kasvaa kokoajan! En taida uskaltaa vähään aikaan punnita :S Tekemistä riittää juu.. Muutamat noista olen kyllä ajatellut purkaa, kun ei innosta ollenkaan.. Jotkut säästän sitten joulun jälkeiselle ajalle, ettei tyhjin käsin tarvitse olla :)
Heffaklumpen: Kiitos! Yksivärisissä Fabeleissa saisi olla kyllä enemmän värejä, niin hyvää peruslankaa on! Minullakin 14 Fabel-väristä, vain 3 on yksivärisiä!
Pami: Kiitos! Toimitan onnittelut sankarille ;)
Hienoja suunnitelmia! Saroyan-huivi on tosi nätti... mun tosin ei pitäisi enää katsella mitään vaihtoehtoja, kun omallakin listalla on karsittavaa yllin kyllin! :) Mutta kiva nähdä, mitä muilla on mielessä.
Mun Saroyan on kyllä niin ihana, että sitä kannattaakin apinoida :-D
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty- Tsemppiä matkaan!
Lankoja ainakin piisaa!
Siis tsemppiä KyJyyn! :o)
Sunflower: Aiva, en minä sitä alunperin ajattellut, mutta Tintin version nähtyäni se pääsi listaani! Minäkään en kyllä saa muitten listoja vilkuilla, liikaa ohjeita itsellä, mutta yllättävän paljon löydän samoja ohjeita ;)
Tintti: Kiitos luvasta ;) Köh.. mulla taitaa sitten riittää hommaa, kun suunnitelmat on vielä aika sekavat kyllä ;D
Paula: Todellakin! :) Tsempit myös sinulle! :)
Lankakuvia ei koskaan väsy katselemaan:) Tsemppiä KyJyilyysi:)
Zelda: Lankakuvat on kyllä varsin ihania, mutta petollisia ;) Tsemppiä myös sinulle! :)
Mä kun luulin, että mun sängysaluslaatikoiden pursuilevat lankavarastot on isot, mutta pakko myöntää, että taidat viedä voiton :)
Lähetä kommentti