Tällä kertaa vuorossa ihan pelkästään kuvapostaus, koittakaa kestää! ;)
![]() |
| Oilin veli Onassis |

Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa?! :D
Kamerassa on lisää kuvia :) Niitä myöhemmin ja silloin kirjoittelen hieman :)
Tulossa myös tällä viikolla(?) KyJy-suunnitelman esittelyä ja pohdiskelua yms. :)









13 kommenttia:
Hän on niiiiiin suloinen <3
Voi miten suloisia koiruuksia!
Sieviä pentuja :) Pannassa on vielä vähän kasvunvaraa :D
Ihqu!
Oili kiittää kaikkia kovasti :)
Huopatossunen: Tosiaan on! :D Faunattaressa sanottiin, ettei haittaa vaikka on alkuun vähän iso, ei haittaa vaikka pää pujahtaisi läpi, kun ei pentu oikein uskalla karata.. Oili tosin kyllä on aika jääräpää ja helposti lähtee omille teilleen pihasta. :D Muutenkin on pikkuinen ja näyttää vielä pienemmältä 10cm liian löysässä pannassa :D Tuo on kyllä sellainen, että riittää vielä aikuisena, mutta sitten ostetaan nahkapanta :)
Onnea uuden perheenjäsenen johdosta! On se söpö!!!
Ihania kuvia. Söpöjä koiria.
Onpa suloinen tuo Oilisi! Ihanaa pentukesää teille molemmille. :-)
On noi vauvat aina niin sulosia!
Suloisia kuvia :)
Voi kun on niin lutunen hauva vauva sakun lisäksi oon aina tykännyt boxereista
Suloisia koiria!
Siis: IHANIA!! :)
Lähetä kommentti