maanantai 13. kesäkuuta 2011

Se on tapahtunut! :)

Tällä kertaa vuorossa ihan pelkästään kuvapostaus, koittakaa kestää! ;)

Jengi :D


Jengi ylhäältä


Söpis
Oilin veli Onassis


Tappelu tappelu, Suomi-Ruotsi ottelu! :DD


Kotimatkalla


Matkustaminen on väsyttävää

Unettaako??


Unikeko <3


Oili on ihan naatti! <3


Nukkuva söpis <3 ;)
Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa?! :D 
Kamerassa on lisää kuvia :) Niitä myöhemmin ja silloin kirjoittelen hieman :)

Tulossa myös tällä viikolla(?) KyJy-suunnitelman esittelyä ja pohdiskelua yms. :)

13 kommenttia:

Lila kirjoitti...

Hän on niiiiiin suloinen <3

Heffaklumpen kirjoitti...

Voi miten suloisia koiruuksia!

Huopatossunen kirjoitti...

Sieviä pentuja :) Pannassa on vielä vähän kasvunvaraa :D

Eija kirjoitti...

Ihqu!

Roina kirjoitti...

Oili kiittää kaikkia kovasti :)
Huopatossunen: Tosiaan on! :D Faunattaressa sanottiin, ettei haittaa vaikka on alkuun vähän iso, ei haittaa vaikka pää pujahtaisi läpi, kun ei pentu oikein uskalla karata.. Oili tosin kyllä on aika jääräpää ja helposti lähtee omille teilleen pihasta. :D Muutenkin on pikkuinen ja näyttää vielä pienemmältä 10cm liian löysässä pannassa :D Tuo on kyllä sellainen, että riittää vielä aikuisena, mutta sitten ostetaan nahkapanta :)

Raitalammas kirjoitti...

Onnea uuden perheenjäsenen johdosta! On se söpö!!!

Lankakeiju kirjoitti...

Ihania kuvia. Söpöjä koiria.

Kottby kirjoitti...

Onpa suloinen tuo Oilisi! Ihanaa pentukesää teille molemmille. :-)

Tintti kirjoitti...

On noi vauvat aina niin sulosia!

notto kirjoitti...

Suloisia kuvia :)

ertzu kirjoitti...

Voi kun on niin lutunen hauva vauva sakun lisäksi oon aina tykännyt boxereista

Anonyymi kirjoitti...

Suloisia koiria!

Villanne kirjoitti...

Siis: IHANIA!! :)