Terve taas! Tarkoitus oli postata jo viikonloppuna, mutta se nyt ns. jäi.. Onnistuuhan se nyttenkin ;)
KYHin väliaikaraportti lähetetty..
Sain aloituksia kasaan huikeat 19kpl... Lopussa en halunnut stressata itseäni liikaa ja päärin spontaanisti lopettaa aloittelun siihen.. En ole päätöstä katunut.. Niistä on vasta 3 valmiina(1 esitelty) ja muutama vaatii vielä hiukkasen valmistuakseen.. Ne esittelen, sitten joskus.. Menee varmaan ensi kuun puolelle.. Tekemistä siis vielä riittää... 7 niistä on kyllä aika minejä.. Lopuissa meneekin sitten enempi aikaa..
KyJy alkoi siis juhannusaattona, laitoinpa silloin minäkin ekan työn puikoille!
KYHin väliaikaraportti lähetetty..
Sain aloituksia kasaan huikeat 19kpl... Lopussa en halunnut stressata itseäni liikaa ja päärin spontaanisti lopettaa aloittelun siihen.. En ole päätöstä katunut.. Niistä on vasta 3 valmiina(1 esitelty) ja muutama vaatii vielä hiukkasen valmistuakseen.. Ne esittelen, sitten joskus.. Menee varmaan ensi kuun puolelle.. Tekemistä siis vielä riittää... 7 niistä on kyllä aika minejä.. Lopuissa meneekin sitten enempi aikaa..
KyJy alkoi siis juhannusaattona, laitoinpa silloin minäkin ekan työn puikoille!
Traveling Woman huivi Virovillasta! Tästä olen niiin innoissani, ihanaa neulottavaa!! Sileä osuus on mennyt tosi nopeasti! Äsken, kun laskin silmukoita, huomasin, että olinkin jo posotellut pitsin alku kohdan ohi :D Noh, menen kohta purkamaan ylimääräisen, uskon, että se on sen arvoista ;)
Tämän meinaan neulo jo tässä kuussa loppuun, niin saan vähän miinuksiakin :D
Kakkos-KyJyn aloitin sitten seuraavana päivänä, niin pääsi nämä molemmat myös KYHiin mukaan ;D
Tässä vuorostaan Ilun Neulekirjan Kesävoi-sukat Regia Hand-dye Effectistä. Olen ollut tosi pitkään epäileväinen tämän langan kanssa.. Siis sen kierteen, kun siinä menee yksi ohut tiukka musta säie, joka saa langasta vähän sellaista nuudelimaista. Ajattelin, että se olisi vaikea neuloa, mutta mitään ongelmaa ei ole esiintynyt! Tosi kivat ja nopeat sukat tulossa :)
Nyt voisin loppuun julkaista muutaman Oili kuvan, kuulumisista kertoilen myöhemmin :)
Tälläisiä kuvia minulla nyt oli Oilista Flickrissä, koneella on tuoreempiakin kuvia, lisään niitä kunhan jaksan muokkailla ne ja laittaa Flickriin :)
Huomenna lähdenkin sitten reissuun tai toisin sanoen hermolomalle ;D Mennään äitin kanssa kahdestaan Helsinkiin hotelliin yöksi ja pojat jäävät Oilin kanssa kotiin :)
Isä ja pikkuveli olivat hotellissa viime viikolla ja minä huolehdin Oilista. :)
Aiotaan mennä toiveestani Menitaan, tuhlaamaan stipendirahat. Tarkoituksena olisi saada Drops Lacea(mieluiten niissä uusissa väreissä), Ohutta Pirkkalankaa ja jotain.. Ei oikein ole listaa, vaikka se voisi olla ihan hyvä.. Aamulla täytyy katsoa, jos jotain muka oikeasti sattuisi tarvitsemaan ;D
Mukavaa alkanutta viikkoa! :)






8 kommenttia:
On tuo Oili melkoisen suloinen pakkaus:)
Hyvinhän se näyttää puikot suihkivan!
Voi mikä ihanuus tuo Oili!!
Kivan näköisiä töitä puikoilla. Oili on kyllä supersöpö :)
Lila: Aivan ;) Energinen pakkaus myös ;D Kun on tarpeeksi innostavia töitä puikoilla, niin neulominen sujuu vaivatta :)
Villanne: Oili kiittää :)
Huopatossunen: Kivoja neulottaviakin ovat ;) Oili kiittää jälleen :)
Ihana Oili!!! Toivottavasti löydät ihania ostoksia, Menita on muuten toinen suosikkilankakaupoistani!
En tunnusta käyneeni Menitassa eilen....mutta niillä oli siellä neljää väriä Drops Lacea, mutta ei vielä niitä uusia mitä on jo Dropsin sivuilla esillä. Ja nou hätä, en tyhjentänyt hyllyjä, jätin sullekin vähän lankoja! :D :D
Rapsutuksia Oilille!
Ihana lankavahti sinulla ;)
Ihalaiska: Eihän Menitasta nyt voi olla löytämättä jotain ihanaa! :D
Drucilla: Tiistaina taisi olla enää 3.. valkoista, roosaa ja sinistä(?) viimeeksi mainittua oli vain 1 vyyhti.. Kiitos, että säästit minullekkin :D
Leena: Lankarosvo enemminkin :D
Lähetä kommentti