Eikös sitä niin paljon pitäisi syödä kasviksia päivässä, niin pysyy terveenä?? ;)
Samalla määrällä ihanaa lankaa neuloja pysyy tyytyväisenä jonkin aikaa! ;)
Eli Menitassa tuli käväistyä ja nyt on tällä neulojalla hyvä mieli!
Esittelen nyt vaan nopsaan ostokset, väsymys painaa päälle, loppuviikosta sitten pitempi postaus taas :)
Regian Monsterilankaa! Tämä oli ihan 100% heräteostos, jonka ensimmäisenä nappasin kainalooni!
Oli nimittäin puoleen hintaan! Kerän normihinta olisi ollut 4.95, nyt 2.5€, joten tottakai otin iloisen värsitä sukkalankaa pari kerää mukaani!
HUOM! Lisätkää kuvaan mielessänne PAALJON iloisuutta ja kirkkaita värejä!
![]() |
| Ompas laadukas kuva :S |
Kaunista vadelmanpunaisen Kamenan väriä oli vaikea vastusta, mutta vyyhdin käteenotto sai miettimään hetkeksi.. Tuntui aika karhealle(mikä saattoi johtua kaikkien silkki, alpakka, bambu yms. lankojen hiplailusta), mutta eiköhän huuhteluainekylpy auttaisi asiaa ja jos itselleni teen huivin(jaahas, paljastuksia!), niin ei se haittaa vaikkei kylpisikään, koska en kutia(vironvillahuiveja voi käyttää ilman mitään huuhteluaineita!)..
Pirkkalankaa olin suunnittellut ostavani, mutta kaupassa jätin sen harkintaan.. Sen sijaan meinasin ostaa Lana Grossan sukkalankaa, joka oli saman hintaista, mutta sitten muistin, että kotona odottaa pari kiloa sukkalankaa ja vaihdoin Grossan tähän omenenvihreään Ohueen Pirkkalankaan!
Tälle on jo ohjekkin valittuna, jonka meinaan toteuttaa KyJyssä!
Ihanaa pehmoista Alpacaa tuli myös ostettua! Ensin meinasin ostaa jännän pinkkiä, mutta ajattelin vaihtaa, ettei tulisi liian punertavat ostokset( lue: Kamena!). Sitten pohdin sen ja tumman violetin välillä, kunnes silmiini osui tämä kaunis vaalea petrooli ja heitin muut sivuun(siis asettelin takaisin lokeroihinsa) ja päätin ostaa nämä.
Nämä ovat vailla mallia, mutta eiköhän näistä jotain kivaa synny. Huivi, kauluri tai vaikka pehmolapaset :)
Ja viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä, tittititidii:
70% babyalpakkaa, 30% mulberrysilkkiä, mitä muuta tämä voi olla kuin ihanaa??
Olin kotona suunnitellut, että jätän ostamatta, jos uudet värit eivät ole tulleet, mutta kun ekan kerran sitä hipaisin, oli pakko ostaa! Värinä hempeä roosa, jossain valossa näyttää jopa todella vaalealta lilalta!
Tätä on vain hiplattava aina silloin tällöin!
Tiedän jo mitä tästä teen, KyJyssä meinaan toteuttaa!
Keriminen todennäköisesti vie aikaa(en omista mitää laitteita), mutta eiköhän se suju ongelmitta, kiitos alpakan ja silkin! :D
Uusia värejäkin on saatava! :) Tämä taitaa kivuta heti suoraan Fabelin rinnalle, lempilangaksi, vaikka olen sen omistaja ollut vasta reilut 24h! :D
Kun äitille hotellihuoneessa ostokseni esittelin, hän ihan melkein suuttui, kun en ollut hänelle vinkannut tätä ja koitti vielä varastaa sen! :( :D
Hintakin oli sellainen, että se lisäsi ihanuutta! Hiukka reilu kymppi(10.50)! Ei todellakaan paha! Olisin voinut vaikka pari euroa enemmänkin maksaa! :)
Menitasta selvittiin 37.85€ köyhempänä, 1€:n lankasekki kourassa ja ennenkaikkea onnellisena!
Menitan reissu oli kyllä loman kohokohta :)
Uudestaan on päästävä! :)
Mukavaa ja sopivan lämmintä viikkoa!
P.S Meillä on liian lämmin, Oili ei tykkää!




8 kommenttia:
Hieno lankasaalis! Kyllä tuolla määrällä pysyy tohtori kaukana ja tyttö terveenä.
Tuo on juuri se terveellinen määrä ja väriäkin on tosi kivasti :D
Ihanat langat olet ostanut! Ei ihme, että äitisi meinasi varastaa :)
Ihania lankoja olet ostellut! Minullakin on useampi väri tuota monsterilankaa kun tuntuu menitassa olevan aina vaan yhtä hyvä tarjous (ostin ekat tuolla hinnalla jo maaliskuussa:)) Innolla odotellen mitä ihanuuksia noista kaikista langoista syntyykään. Alpacka on myös tosi ihanan värinen!
Hieno saalis! Tuo monsterilanka on myös ihanaa puikoilla. Ajattelin otsikosta ensin, että jopas Oili kasvaa vauhdilla... Mutta pistitkin vielä paremmaksi! :D :D
Melkoinen lankasaalis :)
Ensi viikoksi luvataankin jo neulontasäätä :/ Ehkä otsikkosi silloin tarkoittaakin neulottujen eikä ostettujen lankojen määrää :D
Ihania lankoja! Menita on huippupaikka, sieltä ei pääse pois ilman kantamuksia! Mulla on just samanväristä Drops lacea, meinasin kyjyillä siitä.
Lammas: Aivan ;D
Lila: Puoli kiloa päivässä ja paljon eri värejä ;)
Heffaklumpen: Ai, onkos se tarjous ollut siellä pitkään! :o Noh, en kyllä Menitassa ole aikoihoihin käynyt.. Olisi kyllä pitänyt ostaa, jotain muutakin väriä, kun halvalla sai! Melkein kaikki langat olen suunnitellut neulovani KyJyssä :D
Drucilla: Oili kyllä kasvaa hurjan nopeasti, mutta iso koirahan siitä tuleekin! :) Kyllä tästä saaliista kelpaa neuloa Oilin ulkoilutus hiveja ja sukat ;D
Huopatossunen: Saisi ilmat hiukan viiletä, niin langat liukuisi paremmin puikoilla. Oilikin on ihan väsynyt kun touhottaa ulkona lämpimällä, sen jälkeen vaan makoilee auringossa :D Puoli kiloa päivässä neulottua kuulostaa varsin houkuttelevalta! :D
Ihania lankoja!
Lähetä kommentti