maanantai 4. heinäkuuta 2011

Myöhässä

Olen jo aika monessa postauksessa ilmoittanut, että minulla on muutama pieni valmistunut työkin esittelemättä.
Nyt ajattelin ne esitellä, kun ei kauheasti muutakaan postattavaa ole..

Leafy ClotKYH#8


Lehtirätti
Tässä kuvassa värit väärät!!

Lehtinen(rav.)
Malli: Leafy Washcloth
Lanka: Novita Tennessee
Puikot:
Menekki: 10g

Tämä oli KYH#8. Tästä tuli aika pieni, n. kämmenen kokoinen.. En vielä tiedä mitä tälle teen.. Ehkä sille jotain käyttöä löytyy :)


Maniac Whale


Maniac Whale II
Malli: Tiny Whale
Lanka: 7 Veljestä
Koukku: 3½
Menekki: .5g

KYH#12 Tästä tuli kyllä varsin erinäköinen, kuin ohjeessa O.o En tainnut osata lukea ohjetta, koska en todellakaan osaa virkata englanniksi! Mutta on tämä nyt ihan hauska silti. Silmiksi laitoin napit, en löytänyt kahta samanlaista sopivaa nappia, joten laitoin erilaiset, jotka tekevät tästä vielä hullumman näköisen :D

KyJyä olen saanut hieman etenemään. Yhden uuden työn olen aloittanut:

Bluttercup :D KyJy#3
Tästä työstä tulee toivottavasti kiva ja sopiva :)

Traveling Woman-huivia olen hieman saanut etenemään, mutta on nyt lomalla, koska ensin neuloin liikaa, sitten purin liikaa ja nyt pitsikuvion ekalla kerrokselle on joku tyhmä moka :( Eli taas joudun purkamaan.. :< Se saa nyt olla hetken sivussa häpeämässä..
Sukkia en ole saanut etenemään ollenkaan..
Olen suunnitellut, että aloittaisin tänään jotain, mutten ole päättänyt vielä mitä. Annis uusista Alpacoista houkuttaisi, vaikka se ei edes ole listallani, mutta Drucillan versio innoitti! En vaan tiedä jaksanko luoda ne kaikki 360 silmukkaa( vai kuinka paljon niitä nyt olikaan..)
Olisihan tuossa listalla vaikka mitä muuta, mutta suurimpaan osaan ei ole puikkoja vapaana.. Jonkun huivin voisi aloittaa, koska 5 pyöröt olisi vapaana.. Taitavat olla liian isot La La's Simple Shawliin Tico Ticosta.. Kärjestä aloitetut sukatkin voisi olla ihan kivat.. Tai se Saroyan 2-kertaisesta Any-sukkalangasta...
Jatkan pohtimista.

Mukavaa alkanutta viikkoa!
Ainiin, päätin viime kuun lopussa, että nyt alkaa lankalakko! Siis oikeasti.. Tilanne on aika paha nykyään! :S

7 kommenttia:

Eija kirjoitti...

Mukavia pikku kyhäilyjä! Minäkin katselin tuota Drucillan Annista ja ajattelin tehdä Anniksen Dropsin langoista ja ihan nyppyjen kera. Ei ole Annis Kyjy-listallani, mutta suunnitelmiaanhan saa aina muuttaa elokuun 10. päivään asti!

Huopatossunen kirjoitti...

Mainio valas ja eiköhän se lehtikin paikkansa löydä :)

Lankalakot ovat vähän vaarallisia. Minä kävin tänään lankakaupassa blogiystävän kanssa ja sanoin ensi sanoikseni etten osta huivi- enkä sukkalankaa. En sitten ostanutkaan huivilankaa :D

Juuliaana kirjoitti...

Täytyy olla aikamoinen tahdonvoima jotta lankalakko pitää, varsinkin nyt kun novitankin uudet langat ilmestyy lähipäivinä ;) Tänäänkin piti käydä ostamassa vain yksi kerä lisää lankaa ettei työ olis jäänyt kesken... Kyseistä lankaa ei löytyny mutta kyllä mä silti sain ostettua kuus kerää Regian lankoja alesta... :D

Roina kirjoitti...

Ihalaiska: Suunnitelmathan on tehty muutettaviksi :D Voisihan niitä muutaman ekstrankin koittaa aloittaa, jos on ''pakko'' ;)
Huopatossunen: On se kyllä ihme, kun lakot ei vaan toimi.. Heti kun päättää aloittaa tulee mieleen, jotain mitä pitäsi ostaa :D
Juuliaana: Aivan, mutta nyt on kyllä ihan pakko! :D Onneksi Novitalla ei ollut niin kovin paljon uusia lankoja mitä haluaisin. Ensi viikolla tosin Kotkaan.. Jumalniemen Cittarin lankaosasto täytyy kyllä katsastaa.. Jos olisi uutuuksia tai poistoja :DD Hyvin menee tämä lakko!

Drucilla kirjoitti...

Hihi, mun lankalakko kesti 1,5 päivää, joten onnea vaan! ;D Onnistuu se Simppeli 5,0:nkin puikoilla, etenkin jos on vähänkin tiukka käsiala. Omani tein 4,5:n pyöröllä. Ja kunhan ne 363 silmukkaa on luotuna Annista varten, homma tuntuu jo puoliksi tehdyltä. Lycka till! p.s. toi valas on ihana :)

Anonyymi kirjoitti...

Suloinen valas! Heh, tuommoiset on kivoja :)
Mikseivät lankalakot kestä? Mulla itsellä kyllä langat välillä himottavat, mutta niitä ostetaan vain jos suunnitelma on melkein valmiina :D Onnea yritykselle ;)

Roina kirjoitti...

Drucilla: Lakot epäonnistuu kyllä aina liian helposti! :D Täytyy vielä tuota listaa tsekkailla, kyllä sieltä vaikka mitä löytyy.. Mitenköhän saisin tuon Anniksen sinne tungettua mukaan? ;)
Salla: Kiitos, noi on näppäriä pikatöitä ja (useimmiten ) sulosia ;) Mulla varsinkaan ei kovin hyvin kestä, kun meiän kaupungista ei oikeen saa lankaa, ni jos on jossain tulee aina semmonen ''pakko nyt ostaa, ku en tiiä milloin seuraavan kerran tuun, jos sitä ei vaikka silloin ookkaa'' :D