Tänään postiluukusta ksahti kaksi pakettia.
paprikalta Neuleet kiertoon-ketjussa ihanat kissalapaset!
Ovat ehkä hiemn naftit, mutta uskon että käytössä venyvät!
Vielä ei lapsaia tarvi, kuten paprika toivoikin = )
Aamulla kouluun lähtiessä nimittäin on ollut tänään ja eilen 12 astetta lämmintä.
Lisäksi ertzulta sain 10mm 80cm pyöröpuikot.
Nyt voin sitten ostaa Crystalia, kun on puikotkin = )
Neuleet ei ole oikein edenneet...
Sukkasadon sukat edelleen varressa, joten aloitin eilen junasukkia, jo ne nyt saisi tällä viikolla valmiiksi.
Ne Kristan hyväntekeväisyyskeräykseen Libanoniin...
Mukavaa viikonloppua!

1 kommentti:
Onpa ihanat lapaset :). Minä en kyllä hennoisi käyttää, vaikka tietysti ovat käyttöä varten tehdyt :D.
Lähetä kommentti