Aamulla vihdoin valmistui tämä huivi!
Mun mielstä tää on ainaki ihana!!!!
Varoituksen sanana vaan, että näitä tulette näkemään blogissani monta syksy ja talven aikana!
On nimittäin niin kiva ja helppo malli!
Malli: Noro Striped Scarf, 23s
Malli: Noro Striped Scarf, 23sLanka: Novita Puro usva ja metsä
Puikot: 5mm
Menekki: 43g+43g=85g
Vaikka malli oli helppo huivin neulominen ei ollut tylsää, kuten helppojen mallien kanssa usein käy.Uskon että osasyy innon pysymisenn oli värit.
Värien seuraaminen ja asettuminen oli nimiitäin todella innoittaavaa!
Seuraavaksi teen varmaan kaarnasta ja luumupuusta.
Myös pakkasyötä haluan huiviin kokeilla!
Nii perjantain ostin kerän Nallee, ku oli -20% jos tekis jotkut sukat..
Kalajoki?
Mulla on muuten nyt kans uus kävijälaskuri, kun vanha lakkasi toimimasta...
Syyssupistelutilanne: +200g/-555g eli - 355g
Mukavaa alkanutta viikoa!

6 kommenttia:
Todella hienon huivin olet väkertänyt :))
Kiva Puro-huivi!
Nätti huivi!
Kiitos paljon kommenteistanne!
Hieno huivi ja värit sopivat hyvin yhteen.
Mukavan näköinen huivi!
Lähetä kommentti