Jaywalkerini ovat edenneet niin huonosti, että päätin tehdä junasukat että saisin edes jotain Perunalaariin.
Malli: Junasukka/Tuulan sukka

Malli: Donatella by Minä
Lanka: Novita Rose Mohair Lux
Puikot: 6mm
Menekki: 30g
Ihan kiva tämä on!
Syyssupistelutilanne: +200g/-610g eli -410g

Malli: Junasukka/Tuulan sukkaLanka: Novita Nalle Aloevera
Puikot; 3mm
Menekki: 25g
Silmukoita oli 36. Tällä periaatteella varsi: 9-3-3-3-9
Sitten sain myös valmiiksi omalla ohjeella tekemäni pipon.
Ohje on tossa sivupalkissa, mutta siinä on jotain vikaa...
Jos olen sisään kirjautuneena niin pystyn koko ajan muokkaamaan ohjetta.
Se ei olisi tarkoitus.
Pitäisi näkyä niinkuin noi tekemäni mielipidekirjoitusket.
Jos joku jolla on blogger tili viittisi testata pystyykö sitä muokkaamaan.
Koitan korjata asian...

Malli: Donatella by Minä
Lanka: Novita Rose Mohair Lux
Puikot: 6mm
Menekki: 30g
Ihan kiva tämä on!
Syyssupistelutilanne: +200g/-610g eli -410g
5 kommenttia:
Ainakin minä näen ohjeen oikein. :) Kiva pipo. Mistä nimi tulee, kun se on tuollainen vähän erikoisempi? :)
Ei noita googledocsilla tehtyjä sivuja voi muokata kuin tekijä itse. Eli kun sinä olet sisäänkirjautunut, niin google tunnistaa sinut tekijäksi ja antaa sinulle automaattisesti muokkausoikeudet. Mutta ei me muut päästä niitä sorkkimaan. :)
Aa, nyt selvisi asia = ) Kiitos kommeneyeista. Ja Sisko: Enpä tiedä nimeä, keksin sen vain jostain = P
Mikäs niissä Jaywalkereissa jumittaa? Junasukat ovat hauskat ja pipo tosi hieno.
Njaah, ei vaan oien innostanut. Nyt ovat kyllä taas alkaneet edetä = )
Lähetä kommentti