Julkaisin myös Novitan sivulla tuon Donatella-pipon ohjeen ja siitähän saa palkkioksi kaksi kerää kuukauden klubilankaa.
Syyskuun lanka oli Luxus Alpaca.
Miten hyvä minulle, koska tätä olen pitkään havitellut.
Tänään tuli ja on ihanan pehmoista!
Joku huivi tästä syntynee = )
Jos jollain hyviä ehdotuksia niin saa ehdottaa!
Tästä ei siis tule syysupisteluihin plussaa, kun en näitä ostanut = P
Jaywalkerini ovat nyt alkaneet edetä = )
Jos saisi ens viikolla valmiiks.
Launataina menossa sitten äitin kanssa Wanhan Sataman Kädentaitomessuille!
Mennään myös metsästämään se Novitan myymälä Kampista! = )
Oikein mukavaa viikonjatkoa!!
P.S Tää oli blogini 50 kirjotus! = )

2 kommenttia:
Onnea ohjeesta ja palkkiosta myös! :)
Sait kivan palkinnon kivasta ohjeestasi. Oikein mukavaa reissua teille :).
Lähetä kommentti