torstai 29. syyskuuta 2011

Postaus pienen paussin jälkeen

Puolitoista viikkoa mennyt viime postauksesta.. Neulottu on hieman, viime päivinä tosin lähes kaikkea muuta, kuin KyJyjä.. Tai no, ei kaikkea, vaan yhtä pipoa. Langan siihen ostin jo viime lauantaina ja sitä olen pikku hiljaa tikutellut. Pian nimittäin onkin jo pipokelit, niin uusi pipo olisi kiva. Sain sen jo itseasiassa eilen valmiiksi, mutta se ei ollutkaan ihan hyvä, vaan liian pitkä ja kavennukset ei olleet kivat. Muutama kerros purettu ja viikonloppuna pääsen sen esittelemään.

sunnuntaiilta
Sunnuntai-iltana tein tiikerikakkua ja tikuttelin kyseistä pipoa. :)

Tiistaina siis oli viralliset synttärit ja sain silloin vielä pari lahjaa. Vanhemmilta rahaa ja pikkuveli oli ostanut minulle kerän Novitan Tico ticoa. :)
lahja
Tätä väriä minulla on PALJON varastossa :D Tarkkaa määrää en tiedä, mutta useampi sata grammaa. Yhdet lyhytvartiset sukat siitä olen tehnyt ja nyt KyJyssä on huivi siitä puikoilla . Lopuista voisi kenties tehdä jotain hiukan isompaa? Kuten jonkun pienen jakun/liivin. Hmm.. No mietitään sitten tarkemmin joskus KyJyn jälkeen. 

Lisäksi tiistaina postissa tuli eräältä Kahelilta postia. Ravelryn Kahelit ryhmän arvontaketjussa voitin Teikulta ihanan kässäpussin! Tähän asti se on kyllä toteuttanut kameralaukun virkaa, kun sellaista ei (vielä) ole.

pussukka

Sunnuntaina ollaan menossa Oilin kanssa koko perhe Helsinkiin päiväksi. Puotilaan autolla ja sieltä metrolla keskustaan. Kaupungilla pyörimistä vähän Oilin mukaan, miten jaksaa ja haluaa. Ratikkakierros mahdollisesti, puistossa syömistä ja muuta. Tutustuu Oili uusiin maisemiin, sunnuntaina on onneksi kaupungilla hiljaisempaa, niin voidaan rauhassa olla. Harmikseni Menita ei ole sunnuntaina auki. Muutamat neulevisiot olen saanut ja lankaa tarvitsen, mutta Itiksen Tikata on onneksi sunnuntaina auki, jos siellä mahdollisesti poikkeamme. :)

Loppuun muutamia kuvia, Flickrissä minulla niitä jonkun verran nyt on, laittelen niitä aina postausten loppuun muutaman :)
oippilas


symppisoili
Tämä on ehdottomasti kaikkien aikojen lempikuvani Oilista! ♥ 

Oili muuten oli maanantai-iltana vähän pipi, kun oli jotain mädäntynyttä sientä haukannut, mutta seuraavana päivänä oli jo ihan kunnossa, hiukan väsynyt vaan.
istuvaoili


oili

Mukavaa loppuviikkoa! Palaillaan sunnuntaina, kun teen postauksen Helsingin reissusta, kun kameran otan mukaan ja esittelen uuden pipon :)

Täytyy vielä loppuun hekuttaa tuota uutta kameraa! Kuvien laatu on niin hyvä verrattuna edellisiin kuviin! Lisäksi opin tiistaina käyttämään asetuksia paremmin, niin ei tarvi automaatilla pelata :D


2 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Onpas Oili taas kasvanut! Oikein mukavaa pääkaupunkireissua :)

Neule-Kirppu kirjoitti...

Hauskaa viikoloppureissua Oilin kera!