sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Helsinki

Tänään kävästiin sitten siellä Helsingissä Oilin kanssa. Ihan mukava reissu oli. Reissun kuvasaldo 0, kamera kyllä oli mukana. Ajattiin autolla Puotilaan ja sieltä mentiin metrolla Kamppiin. Kaupungilla oltiin hetki ja sitten mentiin Itäkeskukseen. Sieltä haettiin ruokaa ja sen jälkeen mentiin kotiin.
Tikatasse tein vähän ostoksia, koska sinne minulla oli alekupnki, jonka sain messuilta. 
5 kerää Dropsin Alpacaa kauniin violettina. Niistä tulee mahdollisesti tälläinen jakku. Jos siis saan tuon lehden vielä.. Stokmannilta katsoin, mutta sitä ei ollut siellä. Huomenna koulun jälkeen käyn Ärrällä kysymässä, jos sen sitä kautta saisi. 

Alpacas


Alpaca
Väri on kuvissa aika lähelle oikea.
Jos saan lehden hankittua, niin Dahlia lähtee puikoille heti jouluaattona, KyJyn loppumisen jälkeen.. Ellei esim. lahjaksi tule jotain mistä on pakko aloittaa jotain :D

Lisäksi ostin Dropsin Eskimoa. Näistä tulee raidallinen kauluri ja mahdollisesti pipo! :)

Eskimo

Muutama päivä sitten sain valmiiksi pipon:
Kide

Malli: Omasta päästä. 70s
Lanka: Novita Kide, vaaleanpunainen
Puikot: 5mm
Menekki: 80g

Tämä ei ole kylläkään KyJy työ, mutta halusin saada uuden pipon, niin ajattelin, että neulon tässä välissä pipon, jos se palauttaisi piileskelevää neuleintoa.
Kuva ei kovin hyvä, mutta otan varmaan joskus uusia, parempia ulkona. 

Loppuun vielä muutamia kuvia.

lenkkeilijä


heppa


omnomnom


pihlaja2

Mukavaa viikkoa!
Pitäkää peukut pystyssä, että saan sen lehden! :)

9 kommenttia:

Lila kirjoitti...

Peukut pystyssä!
Ihania lankoja olet ostanut :) Ja Oili on aina vaan suloinen <3
Mukavaa alkanutta viikkoa sinulle!

Drucilla kirjoitti...

Hieno saalis! Mulle tarttui eilen kaupungilta haaviin vain silakkaa eri muodoissa. :)

Huopatossunen kirjoitti...

Komea lankasaalis. Minä liikuin samoilla asioilla kuin Drucilla ;)

Neule-Kirppu kirjoitti...

Upea lankasaalis, Dropsin langat ovat suosikkejani! Komean pipon olet neulonut:)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihania lankoja kerrassaan.

Roina kirjoitti...

Lila: Kiitos, vielä ei ole napannut, koitan vielä metsästää :)
Drucilla: Kiitos :D
Huopatossunen: Hih, minä pidättäydyin ihan vaan langoissa, kun en silakoista piittaa ;)
Neule-Kirppu: Dropsin langat ovat minunkin ehdottomia suosikkeja. Hinta-laatusuhde kohdallaan!
enkuli: eikös olekkin :)

Auli kirjoitti...

Tulin vastavierailulle! Oltpa sitä taitava tyttö! Paljon hienoja töitä.

Anonyymi kirjoitti...

Laitoin sullekkin tunnustuksen tuonne: http://kaunista-ja-kivaa.blogspot.com/

Kandidatnummer kirjoitti...

minäkin laitoin tunnustuksen, mutta sitä ei tartte erikseen laittaa ;) :)