Nyt tulee vaan tälläinen pikapika harmittelupostaus.
Olen nyt neulonut Lovejoyn miehustaa 3 kerän verran ja päätin aloittaa ekan hihan tähän väliin. Hihassa kyllä mättää kaikki. Kun olin silmukat poiminut, en tietenkään muistanut aloittaa kavennuksia toisella kerroksella, vaan tajusin skipanneeni ne vasta 3,5cm neulottuani. En antanut sen häiritä itseäni, vaan aloitin kavennuksen sitten myöhemmin. Pieni pussi siihen ehkä tulee, muttei pitäisi olla kovin näkyvä. Kun olin 2 kertaa kavennukset tehnyt, päätin laskea varuiksi silmukkamäärän. Kas kummaa, minulla oli jo sen verran silmukoita, kuin niitä tulikin olla. Ohjeessa käskettiin tehdä 4 kavennuskerrosta. Oli varmaan tullut joku kämmi silmukoita poimiessa. En anna sen häiritä jatkan vaan neulomista huolettomana.
Ja nyt olin vielä kaiken lisäksi unohtanut tehdä yhden palmikonkierron. Justiinsa joo.
Tästä jatketaan paremmin mielin, kyllä tästä toivottavasti kiva tulee kaikesta huolimatta.
Mukavaa alkavaa viikkoa!
6 kommenttia:
Käsityössä saa näkyä käsityön jälki. Eivätkä muut yleensä edes huomaa pieniä virheitä, vaikka ne itseä harmittavatkin :)
Jos ei kaikki mene ihan tuubiin, pitää vähän soveltaa! Jos on oikein pahasti, niin sitten pitää purkaa, mutta yleensä ei ;-)
Välillä täytyy Hups vaan soveltaa vähän omiaan ;) nimim. neuloi tänään tunnin kolmea kerrosta kun ei vaan tajunnut, sen jälkeen alkoi soveltamaan...
Oli ihan pakko kommentoida, kun eksyin blogiisi jotakin kautta.
Upeaa löytää tälläisiä käsitöistä kiinnostuneiden nuorten blogeja, en olekaan ainoa (Jipii!). Teet tosi ihania töitä, ja Oili kruunaa koko blogin... (:
Huopatossunen: Aivan, tuota virhettä ei kyllä huomaa, kun se on päällä, sen verran pieni.
Ihalaiska: Jeps, ei onneksi ollut paha moka :)
Heffis: Soveltamine kannattaa aina ;D
Mielinda: Kiva, kun kommentoit! :) Kävin sinunkin blogissa ja ihastuin kyllä todella. Ihania juttuja. Toivottavsti eksyt uudelleen :)
Voihan se olla, että sun tavalla lopputulos on jopa alkuperäistä parempi :) Sen näkee vain kokeilemalla.
Lähetä kommentti