perjantai 16. syyskuuta 2011

Muutos suunnitelmaan

KyJy suunnitelmaani tulee muutos. Villatakki ei valmistunut toiseenkaan deadlineenikaan. En edes ole neulonut oikeastaan koko viikkona. Nyt meinaan laittaa Lovejoyn nurkkaan hetkeksi, odottamaan innon paluuta ja neulon sen myöhemmin loppuun. Jouluksi viimeistään ;)
Nyt täytyisi pohtia mitä sitten otan puikoille.. Luulenpa että ne on jotkut sukat. KyJy-aloituksina onkin 7 paria sukkia. Pitäisi päättä mitkä niistä otan nyt puikoille. Ilmat on alkaneet viiletä, niin sukkia kyllä tarvii.. Valmiiksi taidan ensiksi tehdä Monkey-sukat, koska ne ovat edenneet pisimmälle. 
Famun 70v. lahjahuivikin pitää hyvissä ajoin neuloa loppuun, ettei tule liian kova kiire. Se sitten sukkien jälkeen, varmaankin. Lokakuun alussa viimeistään otan sen työn alle, synttärit 20.10.
Tämän viikon neulontasaldo on ruhtinaaliset 1½ kerrosta Gingkon alkua.. Toivottavasti neulemojo palaa pian :)

 Mukavaa loppu viikkoa! :)

2 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Mul on ollu täs tyyliin kuukaus ettei oo huvittanu ollenkaan neuloo mitään...taitaa olla sellast liikkeellä :)

-siri- kirjoitti...

Kuinka monen megapikselin kamera toi on? :) Vähän saman näköinen kun mun kamera mulla vaan on eri merkkinen

http://sateenvarjonalta.vuodatus.net/