Ihan ensiksi pahoittelen kamalaa kuvaa, mutta saa siitä nyt jotain selvää(,toivottavasti..) :)
Eli kuvassa taas vaan keskeneräset, ei valmiita..
Listaankaan ei nyt ole merkattu valmiita..
(Kesken,Pahasti kesken)
HKA#2 Ailin lapaset
HKA#3 Patenttineulehuivi Temposta
HKA#4 Kerttu-sukat 7veikasta
HKA#5 Multnomah(modauksin reunas) CeWeC Delanosta
HKA#6 Arroyo Floricasta
HKA#7 Bones-sukat Nalle Kukkakedosta
HKA#9 Lapaset Wash+Fliz-it!fine multicolor
HKA#10 Virkattu kukkahuivi Bambu
HKA#11 28's Cousin 53! Zitron Unisonosta
HKA#12 Jaywalkerit Fabel
Edellisen postauksen mietteet siitä etten Unisonosta raaski ikinä mitään tehdä, menivät TÄYSIN pieleen, koska jo eilen aloitin siitä huivia.
Ravelrystä katsoin Unisonosta tehtyjä töitä ja 28's Cousin 53!(rav.link):n muutama tehnyt ja tarkastelin ohjetta ja vaikutti varsin kivalta joten valitsin sen.
En ole kyllä paljoa tehnyt(2,25 kerrosta :D )
Ja ekat Jaywalkerit puikoilla ja ekaa kertaa mitään teen Fabelist mitää.. :o
Mutta olen ihan in love!!!!
Juuh ja yks työ on valmistunu(tai oikeastaan kaks)
Tää siis oli HKA#8.
Malli: Chichester the Pig
Lanka: Novita 7 veikka
Puikot: 3½
Menekki: n.5g kipale
Toinen oli HKA työ, toisen tein muuten vaan Jeppu79:n ystävänpäiväpakettiin.
Oli nopsii tehä, n. 30min kipale.
Ja pieniä on, juu. :)
Ja söpöjä!!! ;)
Lankahamsterien kokonaistilanne mun kohdalla on nyt huikeat 15g!!
Tänää kävästiin Kotkassa varustautumassa(tai siis pikkuveli) tuleviin 70 vuotis juhliin.
En ees ottanu rahaa mukana koska, muuten olisin langennut...
Katsastin kuitenkin lankahyllyt uutuuksista.
Miami sai hyväksynnän (puu)villatakkia varten.
Puro kukkaniitty ja takkatuli oli ihania!!
Käytiin kans Käsityöliike Nousiaisessa, siellä vähän harmitti, ku rahnat oli kotona..
Ois ollu vaik mitä kivaa..
Hyviä viikonloppuja!!!


2 kommenttia:
On siinä työ poikineen odottamassa valmistumista ;). Tuo possu on hurmaava.
Ihana tuo possu:)
On sitä sinulla projektia tuossa vielä;)
Mukavaa ystävänpäivää myös sinulle!
Lähetä kommentti