Jee jee!!
Sain mun Taikapallon jo eilen(tai siis noutokutsun), mutta tänään kerkesin vasta hakemaan.
Käytiin sitten äitin työpaikalla vielä vähän siivoomassa ja kokoajan mielessä pyöri Pallo!
Famulassa koulun jälkeen, kun olin paketin käynyt hakemassa, oli ihan pakko kurkata laatkikkoon! :)
Sitten kutkutteli mielssä kahta kauheammin, kun näin jo vilauksen tulemasta.

Todella houkuttelevan näköinen, eikö?
Sain siis tämän Pallon Tuulijoelta(blogiton)!!
KiitosKiitosKiitos!!!
Auki kerimiseen minulla meni melkein tunti, mutta nautin joka hetkestä! :)
Tälläisiä juttuja löytyi Pallosta:
kookosnappeja(ihania!!!), turkooseja pinnejä ja ponnareita, Hello Kitty-palapeli(!), koiraheijastin, Body Shopin huulirasva(vadelma), Mini-Mentoseja, puikonpäät(!!!!) ja kauniit Tuulijoen itseompelemat kirjansuojuksen ja kukkaron!
Kiitooos!
Napit on aivan ihania ja niile keksin jo ehkä käyttötarkoituksen, jos se yksi projekti toteutuu..
Ja tuo huulirasvaon ihan huippua(en ole koskaan ostanut, mutta useasti olen Body Shopissa käynyt haistelemassa näitä ja muita tuoksuja! :D ).
Ja Mini-Mentosit, njam!
Mistä tiesit että on yksiä lempikarkkejani? :)
En tosin ennen ole törmännyt mineihin..
Ja puikonpäät.. Vihdoin!
En ole koskaan omistanut ja nyt viimein sain!
Noihin menee 2½ puikot, joka on sukanneulojalle aika yleinen koko.
Puikkoja en saanut, vaan ne ovat omat(jotka muutama päivä sitten sain ertzulta muitten puikkojen joukosta), jotka nappasin heti käteeni, kun äkkäsin mitä sain :D
Ja kukkaro ja kirjankannet on aivan ihanat(mukana oli myös muistikirja, johon tuskin raaskin koskaan mitään kirjoittaa!).
Ja lanka mitä Pallossa oli, oli aivan ihanaa Zitron Unisono:a(100% merinovillaa, saanut aloevera ja jojoba-käsittelyn!!!! :o Nam!)
Tässäkin käy varmaan niin, etten ikinä raaski käyttää, ihailen vain..
Tai sitten voisi neuloa mökille kesäksi unisukat! :)
Värikin on täydellinen, kun Tuulijoki pelkäsi, etten pitäisi siitä!!
Oman Palloni lähetin muistaakseni keskiviikkona.
Se meni Heinille.
HKA etenee, nyt ei ole päivitystä siihen liittyen!
Ja eilen sain Lankahemsterien Kristel-emolta ihana Dragonfly Rib Socks:ien ohjeen, joka on Ravelryssä maksullisena, mutta kaikki halukkaat Hamsteroijat saavat ohjeen Hamsterikuun aikana ilmaiseksi, niin minä heti ryntäsin keräämään! :)
Mukavaa loppuviikkoa!!!
P.S Ensi postauksessa kerron sitten HKA etenemisistä(tai kenties takapakeista??)



7 kommenttia:
Mukava, että pidit pallon sisuksista ja kuoresta! Pallon pyörittely oli vähintään yhtä jännittävää kuin avaaminen...
Ja muistikirja on tarkoitettu käyttöön, samoin lanka!!!!!
Terveisin,
Tuulijoki
Tuo taikapallohan on hauska idea. :) Mukavan yllärin olet saanut.
Ihanaa lankaa ja muita juttuja olet saanut. Kiva idea tuo taikapallo, multa on jäänyt ihan huomaamatta.
Olipa hauska pallo. Tuo on kiva vaihtoidea, kun sekä lähettäjällä että vastaanottajalla on tosiaan töitä paketin kanssa ;).
Kivan taikapallon olet saanut:) Kauniin väristä lankaa ja ihania juttuja sisällä!
Oletpa saanut kivan taikapallon
Kiitos Roina lähettämästäsi taikapallosta! Vanhemman tyttären kanssa yhdessä avattiin, vaikea sanoa, kumpi oli enemmän innoissaan :)
Lähetä kommentti