Kuluneella viikolla olen tehnyt kaikenlaista.
Neuletöitä mainitaan nyt tämä lammas.
Tein sen marelon Ronja-kummitytölle ja kaimalleni. :)
Sain palkankin jo, mutten vielä ole lähettänyt tätä..
Sillä tosin ei ole kiire.
Palkaksi siis sain 2 kerää Fabelia tässä värissä.
Kiitos!! :)
Malli: Bää by mä
Lanka: Novita 7 veljestä valkoinen ja musta, Novita Palma valkoinen, kirjailuun v.punasta veikkaa
Koukut: 3½ ja 5
Puikot: 3½
Menekki: 10g (2g+4g+4g)
Kuva on taas huono..
Älkää antakon sen häiritä!!(ainakaan paljoa..)
Tämä tuo Lankahamsteri saldokseni 5kpl/35g!!
Jeij! :o
Tänään tuli leivottuakin!! :)
Äidin avustuksella.
Tehtiin suklaavadelmabrownieita!
Ohje on RuokaPirkka helmikuu-lehdessä, jos kiinnostaa.
Hyviä oli!! Kyllä niitä on vielä vähä vajaa puolet jäljellä! ;)
Huomenna ollaan menossa Itikseen ja ehkä Ikeaan.
Tarkoitus oli mennä jo tänään, mutta veljellä oli vatsanväänteitä ja lisukeastiia tarvittiin..
Ostoslistalla EI ole lankaa...
Eikä oikeen muutakaan...
Ensi postauksessa esittelenki yhden valmiin neuleen..
Toinenkin olis, mutta se vaatii vielä vähän hienosäätöä, joudutte sitä odottelemaan vähä vajaa viikon! :)
Mukavaa viikonloppua!!!!!!! :)


8 kommenttia:
Hei, huolet pois! Ei se määrä vaan se laatu:) Ihana lampuli.
Ihana lammas:)
Söpö lammas =)
Löysin blogimaailman uudestaan, Käyppäs kurkkaamassa blogissani...
Voi, kun söpö lammas. Näytin tyttärelleni (6v) kuvaa lampaastasi, niin totesi että minäkin tahdon tollaisen. Hyvää sunnuntaita sinne!
Ihana lammas
Suloinen lammas. Tuolle pitäisi tehdä kaveriksi paimenkoira ;).
Joo, tuollainen vaihtojuttu olis tosi kiva ;)
Ite tykkäisin olla mukana vaihdossa, mut yleensä kaikki on tarkoitettu hieman vanhemmille. Mitä ootte siihen suunnitellu?
Söpö lammas <3 olen itse lammasfani niin täytyy varmaan tuollainen määkijä tekaista itsellekin :)
Lähetä kommentti