Mulle on iskenyt taas kamala huivi-innostus!! Tekis niiiiiin mieli neuloa kaikki mahdolliset pitsihuivit, mutten kyllä mikään pitsihuivi taituri todellakaan ole! Kesällä meinaan pitsihuiveja harjoitella, niin on syksyksi paljon piristäviä huieja! :)
Yhden ei niin pitsisen huivin olenkin saanut valmiiksi:

Malli: Arroyo by Sarah Wolf
Lanka: Novitan Florica
Puikot: 4½
Meneki: 80g
Tuli mielestäni tosi kiva. Anniksen tapainen, mutta hiukan pienempi, toimii hyvin kaulahuivina!
Vähän pingottelin sitä yön yli matolla, muttei pingottunut tarpeeksi, joten vien maanantaina äitin työpaikalle pingotettavaksi, lisään sitten ehkä lisää kuvia :)

Lähikuvaa pitsistä:

Pitsi oli tosi helppo, vaikka näytääkin monimutkaiselta. Todella looginen kuvio, jonka oppi helposti ulkoa. Ei tarvinnut kauaa katsoa kaaviota kerroksen alussa!
Kiva pieni ja kaunis huivi, suosittelen! :)
Tänään saattaa valmistua toinenkin huivi, iloisen kirjava muunnelma Multnomahista, mutta siitä bloggailen sitten varmaankin ensi viikon alussa.
Olenkohan kertonut täällä blogissa jo, että täälläkin esiintynyt, lankavarsastolle harmia aiheuttanut Remu tulee meille pääsiäisenä hoitoon! :D Tällä kertaa meinnan suojata langat jollain tavalla, laitan varmaan jotkut muovipussit tms. lankojen eteen..
Kesällä täytyy ostaa varmaan jotkut laatikot noihin hyllyihin, ettei kaikki varastettaisi, koska meille tod. näk. tulee koiranpentu! Varauksia tms. ei olla ihan vielä tehty kohta varmaan pitäisi!
Mukavaa sunnintaita! <3:lla Roina
8 kommenttia:
Hieno Arroyo! Siitä se huivimania lähtee, harjoittelu tekee mestarin. :D
Kaunis huivi! Pitääpä itsekkin kokeilla jossain välissä:)
Upea huivi!
Kaunis huivi :). Kannattaa ruveta ajoissa miettimään miten suojata sitä sun tätä ennen kuin on pentu talossa :D.
Onpa hieno huivi!
Aivan ihastuttava huivi !
Kaunis huivi ja kiva väri :)
Kaunis huivi :) Huiveihin jää helposti koukkuun :D
Lähetä kommentti