
Olikos se nyt keskiviikkona kun hain Taikapalloni postista, taisi olla juu.
Ihana pallo onkin, eikö? Lanka on teeteen ihanaa Pallasta, jota minulla on myös pinkkikirjavana!! :)
Sisällä oli mm. karkkia, uusi kännykkäkoru(kettu ja kännykässä on jo!!), elintarvikeväriä(lakaa pääsen värjäilemään!), nappeja, pinssejä, cappuccinoa ja muuta!!
Ihana pallo sisältöineen! Cappuccinoa nautiskelin eilen, oli toodella hyvää! Ohjeessa käskettiin sekottaa kiehuvaan veteen, mutta mä otin raanasta vaan ihan lämmintä vettä, taitaa olla vielä parempaa kiehuvana?! Pitää mennä ostamaan kaupasta noita lisäää!! :)

Olikos se nyt keskiviikkona kun hain Taikapalloni postista, taisi olla juu.
Ihana pallo onkin, eikö? Lanka on teeteen ihanaa Pallasta, jota minulla on myös pinkkikirjavana!! :)
Sisällä oli mm. karkkia, uusi kännykkäkoru(kettu ja kännykässä on jo!!), elintarvikeväriä(lakaa pääsen värjäilemään!), nappeja, pinssejä, cappuccinoa ja muuta!!
Ihana pallo sisältöineen! Cappuccinoa nautiskelin eilen, oli toodella hyvää! Ohjeessa käskettiin sekottaa kiehuvaan veteen, mutta mä otin raanasta vaan ihan lämmintä vettä, taitaa olla vielä parempaa kiehuvana?! Pitää mennä ostamaan kaupasta noita lisäää!! :)

^Lähettämäni pallo
Neuleet ei ole tällä viikolla edistyneet juuri yhtään.. Arroyon meinaan viikonlopunna neuloa valmiiksi kyllä!! :)
Mukavaa viikonloppua!! <3:lla Roina :)
3 kommenttia:
Kivoja palloja sekä saatu että lähetetty :).
Mahtavan näköisiä palleroita! Vaikuttaa hauskalta vaihdolta, pitänee osallistua seuraavalla kerralla.
Nuo taikapallot ovat kivoja, pitänee joskus osalistua....
Lähetä kommentti