keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Vihdoin ja viimein

Valmistui siis tämä ikuisuusprojekti!


Siis tämä peitto!


Lankoina käytetty eri jämiä, enimmäkseen 7veikkaa.


Lankaa meni vaan 685g, koska en tehnyt kovin isoa.


Koko on 8x7 20cmx20cm paloja.

Kuitenkin juuri sopivan kokoinen torkkupeitoksi.

Oli vaikea kuvata, kun oli kuitenkin niin iso! :)Sitten joululahja.

Ostin pikkuveljelle lahjaksi tälläisen pehmonorsun.

Neuloin sille lisäksi kaulahuivin.

Siinä lankana Isoveli ja sitä meni n. 5g








Joulukalenteri on myös hankittu.
Kinder tällä kertaa.
Maksoi kyllä 15.5 e!
Kaks luukkua jo avattu! ;D
Ekasta tuli kinder maxi ja tänään kaksi konvenhtia! nams!



Mukavaa joulun odotusta!






3 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Upea peitto! Tosi kivan näköinen kun olet käyttänyt eri lailla tehtyjä tilkkuja :). Hyvin olet saanut käytettyä langanloppuja.

Drucilla kirjoitti...

Tulipa peitosta hieno!

BlueNun kirjoitti...

Hieno peitto :)Mukava sen alla on telkkaria katsella ja neuloa lisää