Valmistui siis tämä ikuisuusprojekti!
Siis tämä peitto!
Lankoina käytetty eri jämiä, enimmäkseen 7veikkaa.
Lankaa meni vaan 685g, koska en tehnyt kovin isoa.
Koko on 8x7 20cmx20cm paloja.
Kuitenkin juuri sopivan kokoinen torkkupeitoksi.
Ostin pikkuveljelle lahjaksi tälläisen pehmonorsun.
Neuloin sille lisäksi kaulahuivin.
Siinä lankana Isoveli ja sitä meni n. 5g




3 kommenttia:
Upea peitto! Tosi kivan näköinen kun olet käyttänyt eri lailla tehtyjä tilkkuja :). Hyvin olet saanut käytettyä langanloppuja.
Tulipa peitosta hieno!
Hieno peitto :)Mukava sen alla on telkkaria katsella ja neuloa lisää
Lähetä kommentti