keskiviikko 8. joulukuuta 2010
Hiljaisuus
Joululahjojen teko vihdoin aloitettu!
Tai jo joulukuun alussa, mutta ei koon 45 sukat kovin nopeasti etene Nalle-langasta neulottuna.
Valmistunee ensi viikon aikana.
Sitten pitäisi vielä muutama lahja tehdä :)
(kuva Helsingistä)
Mukavaa joulun odotusta Teille!
1 kommentti:
Huopatossunen
kirjoitti...
Mukavaa joulun odotusta sinulle :).
9.12.2010 klo 7.59
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Mukavaa joulun odotusta sinulle :).
Lähetä kommentti