keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Hiljaisuus

Joululahjojen teko vihdoin aloitettu!
Tai jo joulukuun alussa, mutta ei koon 45 sukat kovin nopeasti etene Nalle-langasta neulottuna.
Valmistunee ensi viikon aikana.
Sitten pitäisi vielä muutama lahja tehdä :)
(kuva Helsingistä)
Mukavaa joulun odotusta Teille!

1 kommentti:

Huopatossunen kirjoitti...

Mukavaa joulun odotusta sinulle :).