Ja varsin hyvä joulu olikin :D
Sain nimittäin ikioman läppärin!!!!
Niin ja onhan vielä tavallaan joulu, mutta en nyt muutakaan otsikkoa keksinyt. :)
Muutenkin sain tosi kivoja lahjoja läppärin lisäksi.
Suklaatia tietysti jonkin verran :D
Lankojakin sain:
Kauhavan Kangas-Aitta Oy:n Sukkis:ta, Regia Hand-dye Effectiä, 2 kerää Fabelia ja 2 kerää Wash+Filtz-it! multicoloria.
Sitten myös amigurumikirjan ;)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti