sunnuntai 26. joulukuuta 2010

Joulu tuli ja meni Ü

Ja varsin hyvä joulu olikin :D
Sain nimittäin ikioman läppärin!!!!
Niin ja onhan vielä tavallaan joulu, mutta en nyt muutakaan otsikkoa keksinyt. :)
Muutenkin sain tosi kivoja lahjoja läppärin lisäksi.
Suklaatia tietysti jonkin verran :D
Lankojakin sain:
Kauhavan Kangas-Aitta Oy:n Sukkis:ta, Regia Hand-dye Effectiä, 2 kerää Fabelia ja 2 kerää Wash+Filtz-it! multicoloria.
Sitten myös amigurumikirjan ;)
Pehmolelufriikille pehmoleluja 3 kappaletta.
Mimosa(ostin itte, ku Tiimarista sai kerran sellasella kupongilla -50% jostaa tavarasta, ni femmalla lähti :D ), huivikin tuli sille tehtyä jouluaattoaamuna ;D, Pigletti-possu :D ja Toborg(pikkuveli nimesi, mistäköhön senkin keksinyt?? :D )
Hyviä Tapaninjatkoja teille Rakkaat lukijat!!!

Ei kommentteja: