Lidlistä siis ostin.
Pussissa oli 600g ja maksoi 9e.
Ei nyt ihan sovi syyssupisteluille...
Nyt on vaan pakko toivoa että se peitto tulee valmiiksi = )
Aloitin illalla tästä jo sellaista villatakkia/puseroa.
En kyllä vielä yhtään tiedä millainen tulee. ;)
Lanka siis on aika paksua.
100g-80m, 11sx kerroksia en ,muista : D
Peitto voi pelastaa muuten... voivoi... :D
Morjens!!


3 kommenttia:
Voi kuinka ihanaa olisi tuollainen ylemmän kuvan lanka, violettiahan se sitten olikin :D
Lidlistäkö siis ostit? En ole edes tiennyt että sieltäkin löytyy lankaa...
Tuo ylemmän kuvan lanka olisi aika mahtavaa. Ei anakaan jäisi keltään huomaamatta :D.
Tuo ylempi lanka ois kyl tosi makeeta. :D
Lähetä kommentti