lauantai 20. marraskuuta 2010

Lankaostoksia

Tälläis HURJAA lankaa ostin eilen! :o No ei oikeasti se on kyllä violettia :)
Lidlistä siis ostin.
Pussissa oli 600g ja maksoi 9e.
Ei nyt ihan sovi syyssupisteluille...
Nyt on vaan pakko toivoa että se peitto tulee valmiiksi = )
Aloitin illalla tästä jo sellaista villatakkia/puseroa.
En kyllä vielä yhtään tiedä millainen tulee. ;)
Lanka siis on aika paksua.
100g-80m, 11sx kerroksia en ,muista : D

Syyssupisteluissa nyt n. +400g...
Peitto voi pelastaa muuten... voivoi... :D
Morjens!!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi kuinka ihanaa olisi tuollainen ylemmän kuvan lanka, violettiahan se sitten olikin :D
Lidlistäkö siis ostit? En ole edes tiennyt että sieltäkin löytyy lankaa...

Huopatossunen kirjoitti...

Tuo ylemmän kuvan lanka olisi aika mahtavaa. Ei anakaan jäisi keltään huomaamatta :D.

Sisko kirjoitti...

Tuo ylempi lanka ois kyl tosi makeeta. :D