sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Nyt ei kyllä käret palele!!! ;)

Tänään aamulla sitten valmistui lapaset.
Ja paksut sellaset!
Varsin nopeetkin oli kyllä tehdä! :)
Olisin ehkä toivonut vähän tiiviimpiä, mutta kyllähän nää menee.
Ja aattelin tehä Tico Ticosta sitten joskus lapaset, joita vois kanssa pitää aluslapasina :)Malli: omasta päästä, 16s
Lanka: Novita Jambo
Puikot: pyöröpuikot 10mm
Menekki: 60g
Kivat ovat! ;)
Lapaskuuhunkin pitäisi vielä korkata! :)
Mukana siis ollaan!
Moro!

5 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Nätit lapaset olet tehnyt :). Tulee varmasti lämpöiset kun teet aluslapaset ohuesta langasta.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpa varmasti lämpimät nuo lapasesi.

Anonyymi kirjoitti...

Taitavat olla oikein mukavan lämpimät 30 asteen pakkasilla :)

Elluska kirjoitti...

Hienot lapaset! Jokos mun piff on teossa, kun lupailit jouluun mennessä lähetellä ...:)

Roina kirjoitti...

Kiitos paljon kaikille!
Salla: onhan nämä ihan lämpimät, vähän 'harvat', ku silmukat niin isoja, mutta aluslapasten kanssa tulee olemaan ihan superlämpimät! ;)

Elluska: Sinun PIFfiäsi en ole vielä aloittanut, mutta Ramran on jo valmis, samoin myös ehkä Iitan, en ole ihan varma lähetänkö sen hännelle. Sinun oman aloitan kohta :)