Hiljaiseloa siis on ollut blogillani.
Neulottu kyllä on vaikka kuinka...
Tai no ehkä hiukan laiskasti, mutta... :)
Tilkkupeitto siis on puikoilla.
Muutin kokoa hiukan pienemmäksi.
Aluksi 5x8(20x20 palaa), mutta 4x8 riittänee.
Tarkoitus siis tehdä kylmyyden varalle, että voi yöllä pakkasilla laittaa vielä untuvapeiton(vai mitä materiaalia se nyt onkaan) alle.
Ajatuksen sain viimevuoden pakkasilla, kun oli kylmä.
Silloin piti vain käyttää lisänä Ikean akryylivilttiä :S
Näkyillään seuraavan kerran peiton parissa :)
P.S Ulkoasua olen muuttanut hieman. Tämä oli minusta kivan jouluinen, mutta kuitenkin yksinkertainen!
1 kommentti:
Oikein kiva uusi pohja :). Ei ihme ettei sinulla ole valmista esitellä, kun on noin iso työ tekeillä.
Lähetä kommentti