Siinä on paikkoja joku 15??? Napin olen saanut Hiliman(Novita) blogiarvonnassa. En nyt laittanut sellaista kuvaa missä olisi 'avattuna', koska en saanut hyvää eilen kun kuvasin.Topin takakpl on nyt VALMIS!!! Etukpl, pitäis tänään aloittaa... =P Uskon 100% että saan sen valmiiksi!
Lisäksi olen nyt osallistunut Novitan Sukkalankarinkiin. Ajattelin omat juttuni ostaa (tai ainakin langan) Tallinnasta.
Aurinkoisia päiviä!!
3 kommenttia:
Kiitos kommentista blogissani. Nyt laitan Roinalan google readeriin, jotta muistan täällä piipahtaa.
Minäkin koitan miettiä Wavelle vaihtoehtoja, kun haluaisin tehdä tunikan jostain muusta väristä kun niistä Wavessa olemassa olevista.
Kiitos seijap. =) Täytyy kyllä varmaan merkkiäkin vaihtaa... Novitalta ei löydy varmaan vastaavaa... Tai voishan cloudia tai 7 veikkaa käyttää, mut ne on ehkä vääränlaisia. =/
Löysinpäs tännekin :) Kivan puikkopussin olet tehnyt.
Lähetä kommentti