Ei nyt sentään, mutta huomenna lähetään kyllä Lappeenrnataan! Siellä sitten kaks yötä. Saatanpa jotain lankaakin ostaa =O Matkaneuleeksi ajattelin ottaa Ocean Waves Scarfin. Tai sitten pitsisukat... Mietinnässä.
Tänään kävi Sukkalankavaihdon viemässä postiin. Jännityksellä odotan omaani!!!
On lisäksi tässä nyt pari päivää nautiskellut limonaatia... Käytiin äitin kanssa sunnuntaina Robbarista Soda Stream hakemassa, kun oli vikaa päivää tarjouksessa(50e). Kaks niitä vaa oli jäljellä. Nyt jääkaappi täynnä makuja xP Ja Lappeenrannasta lisää... Ehdottomasti suosittelen tätä laitetta kaikille. Maksaa itsensä ajan kuluessa takaisin.
Näkyillään taas! Taidanpa tästä mennä hakemaan lasin Mango-Appelsiini-limua xD
4 kommenttia:
Kuulostaa hyvältä - sekä lomareissu että limukone :) Meillä on tarkoitus käväistä päiväsellään Porvoossa perjantaina kunhan ensin selviämme huomisesta alennusmyyntikierroksesta. Tarkoitus on ostaa pojille vaatteita, huh-huh ;)
Kiitos Huopatossunen. Ja oonea ostosreissulle ;D
Tiedätkö, meillä oli Soda stream kun olin sinun ikäisesi, siis siitä on tosi kauan. Vasta muutama vuosi sitten äiti sen laitteen hävitti kun oli ollut kaapissa käyttämättä jo yli 15 vuotta.
Minäkin odotan jännityksellä omaa sukkalankapakettiani.
Kivaa lomareissua teille
Poikkesin Neulomosta kyläilemään... Meidän SodaStream on just sitä vanhaa mallia vuodelta kivi ja kuokka! Käytössä se on ihan ollut, mutta enää sitä ei voi käyttää kun valmistaja meni vaihtamaan kaasupullot erilaisiksi ja uudet ei siis meidän koneeseen käy. Harkinnassa on nyt siis uusi SodaStream..
Lähetä kommentti