keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Opettelu jatkuu....

Huonolla menestyksellä.... En saa kuvia näkymään sillein ku haluaisin... Kerran jo koitin laittaa kuvan tekemästäni kesäpiposta, mutta kun en saanut niitä asettumaan hyvin nii sitte luovutin. =/ Sitte haluisin kävijälaskurin, mut... miten???!!! Ja noita seurattavia blogeja on iso liuta lisää, kunhan vaan jaksan lisätä niitä...

Viime lauantaina olin äitin kanssa Porvoon KIPissä. Siellä neuloin pitsisukkaa Anystä. Nyt se ei ole sen jälkeen kauheasti edistynyt... Mut joskus, joskus....

Lisäksi sain eilen iloisia uutisia!!! Mennään juhannuksena Tallinnaan! Mut Karnaluksii ei mennä... =( Se ei nyt kauheasti haittaa, kun mennään vaa päiväristeilylle, muuten olisin kyl halunnu. Nyt teen toppia sinne! Ehtisimpä sen saada valmiiksi!

Lisäksi mut löytää Raverlystä nimellä Roina97, pyytäkää kamuks. Siellä myös mun töitä.

Heips!!

Ei kommentteja: