torstai 17. kesäkuuta 2010

Baktus ja kämmekkäät






Tässä pari päivää sitten sain tämän valmiiksi. Ja sain myös Novitan neulomosta apua kuvaongelmaan! ^^) Kiitos! Josko tää nyt onnistuis?? Noh se jäi nyt sinne ylös. Jääkööt!!!! Murrrrrrrr................... Lannistavaa...



Koitan nyt myös laittaa tän kämmekkäitten kuvan. Ei sitte... =( Toiki jäi sitte tonne ylös.... Koitan taas myöhemmin, jos vaikka saan lisää ohjeita.... Vaikka Novita Chatissä jos joku mua 'livenä' opastais =)



Topin helmaosa jo yli puolenvälin. Ehtii varmaan valmiiksi. En vaa oo päättäny millasen nauhan laitan... =)




Heips!!

4 kommenttia:

bemu kirjoitti...

Hei!!! Täällä on kuvia! Onneksi olkoon :))

Roina kirjoitti...

Jep, nii on!! Sain kyl ne ladattuu, mut en oikeesee kohtaa sinne tekstin keskelle, mut en jaksanu taistella, ni annoin niitten jäädä tonne...

Pami kirjoitti...

Minullakin kuvat tulee aina ylös, nykyisin lataan ensin kuvat ja sitten vasta kirjoitan tekstit. Jos teen toisinpäin, niin leikkaan kuvat ja liitän ne oikeisiin kohtiin. Ei ole ollut ongelmia, tarkistan vielä esikatselusta ja tallennan varmuuden vuoksi, vaikka automaattinenkin tallennus toimii.

Roina kirjoitti...

Jaa, niin ett sen tekstin leikkaa.... Kiitos paljon!!! Yritän nyt sit taas joskus ku on esiteltävää=)

Kiitos Pami!