torstai 14. heinäkuuta 2011

Aloituksia

KyJyn aloitusaika on edelleen käynnissä, aikaa on vielä vähän vajaa kuukausi aikaa, jäiks!
Olen viime postauksen jälkeen saanut aloitettua 2 työtä, eli 18 aloitusta pitäisi vielä tehdä! Kiirus tulee! :o
Esittelempä uudet aloitukset tässä nyt teille, linkkien takaa löytyy tekniset tiedot :)

KyJy#5 Wohvelisukat, surkean kuvan muodossa

KyJy#6 Hitsikkeri

Laukku on edennyt hieman, pohja on valmis, väri vaihdettu ja pitsi aloitettu. Pitsi on hieman rasittavaa neuloa, mutta enköhän sen saa loppuun tehtyä pikaisesti kuitenkin parissa hellepäivässä, jossa ei voi villaa neuloa.

Traveling Woman-huivi on pingotusta vaille valmis, tässä tämmöinen teaser-kuva ;)

KyJy#1- Reissaava Lammas-teaser
Tarkka silmäiset saattavatkin huomata, että sama kuva on tuossa uudessa bannerissa!
Ensin siinä oli hetken kuva sukkalangoista, mutta sitten kekkasinkin, että tämä kuva voisi olla kiva siinä. Mitäs tykkäätte? Suunnitelmissa olisi, jossain vaiheessa tehdä uusi kunnon banneri, sellainen kollaasin tapainen tms, johon haluaisin laittaa myös Oilin kuvan ;)

Uusi Novita-lehti tuli tänään. Muutama toteuttamis kelpoinen neule löytyi! Malli 23 on niin ihana, että sen teen varmasti, siihen tarvitsen lankoja, värit on jo päätetty. :) 68 on myös tosi nätti, sen voisi myös neuloa, siihen voisi koittaa kaivella varastoista jotain lankaa. Itsellä ei taida olla 7veikkaa ainakaan tarpeeksi, eikä muutakaan samanpaksuista, mille ei olisi käyttöä. Oliskohan jotain edes millä pystyisi soveltamaan?? Hmm.. Tai sitten voisi kattella josko äitillä olis jotain sopivaa :)
26 on upea, muttei ihan minun tyyliseni eli tyydyn ihastelemaan muitten neulomana :D 28 on kanssa nätti, sen voisi tehdä, jos olisi joku hyvä lanka siihen.. 
Tässä numerossa oli aika paljon neulomiskelpoista ja mihinkään minulla ei ole lankaa! :< Just kun aloitin nyt lankalakon.. Onneksi to do-lista on niin pitkä, että nämä voisi sijoittaa sinne loppupäähän vaikka ;)

Nyt ei muuta, taidan mennä katsomaan Suurinta Pudottajaa ja neulomaan ihanaista Hitsikkeriäni :D

Näkemisiin!

7 kommenttia:

Eija kirjoitti...

Hienoja aloituksia! Ja laitapa pikapuoliin Travelling woman pingotukseen ja kuvia esille!

Maikki kirjoitti...

Kiva banneri!

Ja höh, minulle ei vielä tullut uutta Novitaa. Huomennahan se virallinen ilmestymispäivä taitaa ollakin, joten odotellaan, odotellaan...

notto kirjoitti...

Hyvältä näyttää sun aloitukset!

Ja hieno tuo uus banneri :)

Roina kirjoitti...

Ihalaiska: Kiitos :) Traveling Woman pääsee lauantaina Calaisin kanssa pingotukseen.. Sen jälkeen esittelen.. Kunhan ehdin hakea ne pois sieltä..
Maikki: Kiitos, minullekkin on joskus tullut virallisena päivänä, mutta nyt on alkanut tulemaan etukäteen.
notto: Kiitos, onhan noita nyt aika vähän ja aikamoni on vielä aika huonossa jamassa, mutta onhan tässä aikaa, vaikka kuinka :D

Drucilla kirjoitti...

Huivikuvia odotellessa, uusi banneri on muuten hieno! Itse inspiroidun eilen eka lukemalla uudesta Novitasta, mutta toisella lukukerralla kävi päinvastoin ja ihmettelin lähinnä eilistä mielenhäiriötäni... :)

Neule-Kirppu kirjoitti...

Kauniita aloituksia. Minä myös pidin uudesta Novitasta, oli muutama toteuttamiskelpoinen neule. Yleensä pidänkin syksýn Novitoista eniten. Jään odottelemaan kuvia uudesta huivistasi.

Roina kirjoitti...

Drucilla: Kiitos, pian niitä tulee oikein urakalla :D
Neule-Kirppu: Kiitos, minunkin lempparini on aina syksyn lehti.
Huivikuvia tulee ensi viikon alussa, huivit huomenna pingotukseen, maanantaina kuvia todennäköisesti :)