sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

11 päivää,9 työtä

Jep, KyJy aloituksia on vielä aikaa tehdä 11 päivää. Minulla olisi vielä 9 alottamatta.. Vähän tulee varmaan hätäpaniikki, kun en vielä ihan tarkalleen tiedä mitä haluan tehdä! Tänään en aio enää aloitta mitään, liian väsy.. Huomenna sitten, vaikka kaksikin :) Esittelenpä taas kerran näitä aloituksia:

#12 Honey Cowl
KyJy#12-Honey cowl

KyJy#13 Forest Ridge

#14 Hedera
KyJy#14
Kyllä vaan, kun oikein tarkkaan tihrustatte, siinä näkyy pieni sukan alku :D

KyJy#15-Own desingn sukat Famulle

Tälläsiä tällä kertaa :) Seuraavassa postauksessa sitten jotain valmistunutta! ;) Onhan siinä kestänyt, mutta odotetaan vielä hetki. Todennäköisesti seuraavan kerran bloggaan tiistaina, mutten lupaa mitään, jos lupaan se ei ainakaan toteudu..

Olen saanut Oilista nyt yksi päivä tosi monta mielestäni ihanaa kuvaa + saanut ladattua koneelle ja muokattua vähän vanhempiakin kuvia. Voisin esitellä niitä nyt. Näitä on aika paljon, koittakaa kestää :)


Mini
Tätä kuvaa voisin kommentoidakkin( kaikkiin en vaivaudu, itseäni ja teitä säästääkseni!). Huomasin, että tämä kuva oli jäänyt muokkaamatta ja tämä oli ihan onnistunut otos, joten päätin sen muokata. Kuvaa katsoessa tuli heti vaan ihmeteltyä, että onko se oikeasti ollut joskus noin pieni? Lyhyt jalkainen ja pullukka! Nyt se on solakka ruuminen ja pitkäjalkainen! Tässä panta on niin pienenä, kuin sen saa ja sai rimpuiltua siirtä pois ja nyt pantaa on jouduttu yli viikko sitten suurentamaan! Aika kuluu! ♥ 

Pikkanen2


Pikkanen


ollaan.vaan.ja.söpistellään
Toinen vaan koittaa söpöillä, eikä huomaa, että kiustaan ;)


Linssilude3


Rantavahti
Rento-Rantavahti <3


Oili&Remu
Parhaat kaverit :)


Utelias


Mitä.sä.teet?
Mitä sä oikeen teet??
Linsiilude2
Ai sä otat valokuvii!
Nam
Ota kuva ku mä syön tätä mun luuta!
Linssilude
Täst tulee tällänen lähikuva!


Ylväs
Nyt mä poseeraan tälleen ylväästi!
(Meidän kamerasta tulee sellainen jännä ääni ennen kuin se laukaisee, se selittää nämä päänasennot!)


KaunisOili
Enks ookki söpö?? ;)

Kato.mä.osaan.istuu.näin.kiltisti
Katokkaa miten kiltisti mä istun!
(Tässä kuvassa ei ainakaan käytetty namia apuna?! :D )


Pesä
Oilin pesä


Kukkuu
Kukkuu!

Kröh.. Näitä tuli aika tosi paljon! Koittakaa kestää! :)

Mukavaa alkavaa viikkoa!




5 kommenttia:

Katjuksa kirjoitti...

Ihanuus Oili! Tasoissa ollaan aloitusten suhteen, minullakin 9 aloittamassa. Minun pitää klikata puikkokauppaan että saan kaikki suunnitellut aluille, ja jos puikot ei saavu "eräpäivään" mennessä, pitää vaihtaa suunnitelmat sen mukaisiksi mitä puikkoja löytyy...

Raitalammas kirjoitti...

Oili rules!

Huopatossunen kirjoitti...

Onpas Oili kasvanut! Se on kyllä suloisen näköinen pentu :)

Lila kirjoitti...

Minä onneksi olen saanut aloitukset tehtyä! Päästään lomareissulle ilman stressiä :D
Ihania kuvia koiruudesta, aivan ihanan valloittava pakkaus <3

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihania aloituksia ja koiruuksia.