sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Vihdoin huivi+näppärä(?) idea

Long time, no see!
Tosiaanki. Blogata on ollut tarkoitus jo vaikka, kuinka kauan. Viikkoja. Silloin, kun on ollut bloggausfiilis, on kuvamateriaali puuttunut ja ulkona säkkipimeää.. Tänään aamulla tuli tunne, että tänään täytyy blogata ja kuvasin huivin. Noh, koko päivä meni kuvia muokatessa, kun latasin enemmänkin kuvia koneelle ja vasta äsken sain ladattua ne Flickriin. 
Mutta nyt tulee; huivikuvia ja vähän muitakin kuvia, mutta osan jätän taas myöhempiin postauksiin.

Huivista vaan 3 kuvaa, kun en saanut kovin hyviä, sisällä kuvattujakin, mutta joskus jos on kamera matkassa ja huivi kaulassa, ulkonakin sopiva valaistus, niin koitan ottaa parempia :)

Kuva 403

Lanka: Novita Tico tico
Puikot:
Menekki: 65g


Kuva 404

Kuva 405
Näistä kuvista ehkä huomaa, että huivissa oli joku juju, kuten otsikossa mainitsin. Mielestäni tämä oli näppärä idea, kun huivi oli vähän liian kapea kaulassa pidettäväksi(ja solmittavaksi), kun solmu vie aika paljon leveydestä,mutten halunnut huivista korkampaa, joten ompelin pitkien sivujen kulmat yhteen, niin tätä voi käyttä 2 kertaa kaulan ympäri.kieputettavan tuubihuivin tapaan. 
Tätä ideaa käytän varmasti jatkossakin, kun en huiveja käytä oikein muuten kuin kaulassa. Saman ''kohtalon'' saattaa saada aiemmin neuloman Calais, joka on myös hieman liian kapea.

Hilppasen muitakin kuvia, pääasiassa Oilista, kun on vähän ''kerrottavaa'' neidistä.
Kuva 380
16.10 oli Oilin eka näyttely. Porvoossa oli Bokseriyhdistyksen Puppy&Veteran näyttely, jossa Oili kävi treenaamassa. Neiti oli hiukan innokkalla päällä, kun oli paljon kivoja kavereita paikalla. Oilin luokassa oli 2 osallistujaa ja Oili tuli 2., mutta sai kuitenkin varsin hienon kunniapalkinnon, kun palkittiin päivän iloisimmaksi koiraksi! :)

Viikko näyttlyn jälkeen oli Oilin 6kk synttärit :) 3 seuraavaa kuvaa otettu virallisen 6kk päivänä :)

Kuva 387
Tähän kuvaan on, ehkä, mahdollisesti käytetty jotain apuvälinettä nimeltä nami :D
Hermo meinasi pettää neidillä välillä, kun ei saanut namia heti :)

Kuva 388
En tiedä miksi, mutta tästä kuvasta tykkään ihan mahdottomasti! Ehkä se on niin, että vahinkokuvat on niitä parhaimpia. Tässä oli tarkoitus (namin avulla) katso eteenpäin, mutta sattuikin kääntämään pään (anna nyt se nami!), kun painoin laukaisinta. Siksi tuo pää ei ole ihan niin hyvä laatuinen. 
My Girl <3

Kuva 389
Tämäkin kuva on vahinko, ja siksi vissiin tykkään tästäkin niin paljon :D Ihanasti nuo hampaat jääneet tuohon lerpun eteen :) Näin aina välillä sattuu :D

Ehkä tämä postaus päätetään näihin söpöilykuviin, eikä tungeta enä mittän mukamas taiteellisia kuvia enää. Säästetään ne sitten myöhemmäksi :D

Ja ainiin.. Olihan mulla oikeastikkin pari esiteltävää neulejuttuakin, mutta.. säästetään nekin :)

Mukavaa joulunodotusta! :D
Lauantaina huomasin, että kaupaan oli tullut joulu suklaat! Olisipa jo joulu! :)



5 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Onpas Oili taas kasvanut. Sehän näyttää jo ihan bokserilta ;)

Hienon huivin olet tehnyt.

Drucilla kirjoitti...

Kiva lukea kuulumisia pitkästä aikaa. Simppelistä tuli hieno ja aikas nerokas idea tuo huivin päiden yhdistäminen. :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Kyllä on Oili upea ilmestys - Samoin tuo tekemäsi huivi

Roina kirjoitti...

Huopatossunen: Oilista on tullut jo varsin korkea, muutama sentti pitäisi korkeutta vielä tulla ja sitten aletaan keräilemään massaa. Kiitos :)
Drucilla: Kiitos kovasti :)
enkuli: Oili ja minä kiitämme :)

Anonyymi kirjoitti...

On se Oili söpö!
Hieno huivi :) Voi kun itsekkin jaksaisin tuollaisia tehdä... :D