torstai 24. toukokuuta 2012

MYYNNISSÄ!

Tässä olisi nyt näitä myytäviä lankoja, lisää saattaa tulla joskus kesällä, kun en nyt jaksanut ihan kaikkia käydä läpi.  
 Kaikkiin hintoihin lisätään postikulut!Tässä olisi langat tietoineen, lisätietoja postituksista yms alhaalla :)

(kuvat voi klikkailla isommiksi!)
3 kerää Huopasta
10€

2 kerää 7veljestä(veren punainen, vanhempaa laatua)
6e

Vironvilloja
-vyyhti 190g
-muut yli 220g
(voin laittaa nämä kaksi kerää vyyhdille!)
-vas. ruskeaharmaa kirjava
-oik. sinikirjava, paksumpaa laatua!
16€/yksittäin 7€kpl

Hahtuvia(takarivissä olevat yli 100g!)
10€

n. DK-paksuisia erilaisia jämiä n. 400g
4e

Vironvillojen jämiä n. 400g
8€

Sukkalankoja(tico tico, any, sirmione)
10€

Rheuma-villat(nykyinen Fine wool)
-toisesta puuttuu vyöte
7€

Novitan lankoja
- Florica, Alpaca, 7v Polkka, Nalle Colori ja Kukkaketo
-Florica, Alpaca ja Kukkaketo käyttämättömiä, muut n. 50g tai yli
15€

Fabel-setti
14€

Novita Wool Neliraita (beige) 900g
25€
 Huomasin, että olin unohtanut kuvata muutamat, niin lisään ne myöhemmin.

Minuun voit ottaa yhteyttä sähköpostilla (rronjaa97@gmail.com) ja ilmoittaa mitkä langat haluat (tai kysyä lisätietoja joistain). Muista myös ilmoittaa postiosoitteesi! Vastauksella ilmoitan sitten lopullisen hinnan postikuluineen ja tilinumeron.
 Lähetän langat maksun saatuani, mutten usko, että vielä tällä viikolla ehdin, mutta heti ensi viikolla alan postitella!

Jos ostat useampia lankoja, pyöristelen kokonaissummaa hieman alemmas! :) Lähetän langat kakkosluokassa, ellet toisin halua!

Jos jotain jäi uupumaan, ilmoittakaa/kysykää ihmeessä! :)

3 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Sähköpostia laitettu :)

Morgaise kirjoitti...

Sähköpostia laitettu.

Tanja Kärnä-Salonen kirjoitti...

woolit ilmeisesti meni mutta ei minulle? en saanut vastausta...