tiistai 22. toukokuuta 2012

Huomenna

Huomenna laittelen joitain lankoja tänne (ja Novitan sivulle) myyntiin, joten olkaahan valmiina! Myöhemmin tulee vielä toinen satsi.

Nyt olisi tulossa ainakin sukkalankoja, vironvillaa ja hahtuvia yms. Olen laittanut mielestäni aika kohtuulliset hinnat, mutta olen ehdottomasti valmis neuvottelemaan ja ajattelinkin, että jos ostaa hieman enemmän, niin mennään hieman piennetyllä kokonaissummalla, niin helpottuvat postitukset minullekkin. :)

Ja periaatteenahan on, että ilmoitat minulle sähköpostilla mitkä langat haluat, niin lähetän vastauksena tilinumeron ja lopullisen summan postikuluineen. Toivottavasti kaikki sujuu ongelmitta, niin saan hiukan rahaa ensi viikon luokkaretkellekkin :)

Huom! Haluan vielä muistuttaa, että meillä siis asuu koira, joka on pienempänä jopa nukkunut joittenkin lankojen seassa, joten allergikoille ja karvakammoisille en näitä lankoja välttämättä suosittele :)

2 kommenttia:

Huopatossunen kirjoitti...

Jään mielenkiinnolla odottamaan :)

Lisäkarvat eivät haittaa ollenkaan :D

Neule-Kirppu kirjoitti...

Pitääpä muistaa käydä kurkkaamassa:) Jospa ne koiran karvat eivät tappele meidän kissan karvojen kanssa;)