vaikka hiljaista onkin ollut.. Uudenlaiseen arkeen tottuminen on vienyt aikaa ja siitä johtuukin 2 viikon hiljaisuus..
Olen kyllä koittanut neuloa ainakin muutaman kerroksen Lovejoyta joka ilta ja siinä olenkin onnistunut! Ei tämä kyllä messuille ehdi päälle, ellei tapahdu jotain ihmettä, mutta Valojen Yöhön toivottavasti ehtii..
Tälläiseltä tilanne näytti n. viikko sitten, kun kuvan otin, nyt ollaan jo hiukkasen pidemmällä ja kerroksella jonka juuri aloitin erotetaan hihat.
Olen kyllä koittanut neuloa ainakin muutaman kerroksen Lovejoyta joka ilta ja siinä olenkin onnistunut! Ei tämä kyllä messuille ehdi päälle, ellei tapahdu jotain ihmettä, mutta Valojen Yöhön toivottavasti ehtii..
Tälläiseltä tilanne näytti n. viikko sitten, kun kuvan otin, nyt ollaan jo hiukkasen pidemmällä ja kerroksella jonka juuri aloitin erotetaan hihat.
Tässä kuvassa värit ei ole ihan oikeat, mutta mielestäni tässä oli kiva tunnelma, joten laitoin tämän, vaikka olisikin ollut kuva jossa värit olivat suht oikein. :D
Aikaa on verottanut myös tämä suloinen neiti, joka täytti tiistaina 4kk! <3
![]() |
| Miks ihmeessä sun pitää tulla ottamaan nyt kuvia, ku mua VÄSYTTÄÄÄÄÄ!! |
Kuvissa esiintyvä on se sikamakee bokserin pentu( äitin työpaikan naapurissa on baari ja tälläisen kommentin äiti tänään joltain sieltä istuvalta kuuli), joka on jo sisäsiisti!
Täytyy vielä viedä aika monta kertaa ulos päivässä, mutta osaa jo pidätellä ja odottaa, että pääsee ulos asti.
Hieno tyttö on! :)
Nyt tuli vaihteeksi pika pika postaus. :D Sellaisen asian voisi vielä mainita, että täällä sairastetaan :( Nuha ja yskä, ei kiva. Senkin takia on bloggasu jäänyt, kuten myös KyJy-blogin päivittely (sori, hoidan huomenna kaiken!)..
Mukavaa viikonloppua!



1 kommentti:
Suloinen on koiruli:)
Lähetä kommentti